مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: موردی از استفاده "جوهر قند" در نانوایی‌های کرمانشاه نداشته ایم.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 23 November 2015
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: موردی از استفاده "جوهر قند" در نانوایی‌های کرمانشاه نداشته ایم.

مظفر رحمت آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در بازرسی‌هایی که از نانوایی‌های استان انجام شده موردی از استفاده از جوهر قند را نداشتیم.

وی با بیان اینکه استفاده از جوهر قند در نان ممنوع است، ادامه داد: البته این ماده کشنده نیست.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه استفاده از هر ماده‌ای در خمیر نان را ممنوع دانست و عنوان کرد: مصرف جوش شیرین هم ممنوع است و با هر خبازی که از جوش شیرین استفاده کند برخورد خواهد شد.

رحمت آبادی افزود: بررسی دقیق مواد اضافه شده بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، اما اگر مواردی از تخلف مشخص شود ما سهمیه آرد آن نانوایی را قطع خواهیم کرد. اخیرا نیز با یک نانوایی متخلف که از ماده‌ای مشابه جوش شیرین استفاده کرده بود برخورد و سهمیه آرد آن نانوایی قطع شد.

وی از مردم خواست درصورتی که افزودن هرگونه ماده به نان را مشاهده کردند با تلفن 124 و یا شرکت غله و خدمات بازرگانی در میان بگذارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه از وجود 2157 نانوایی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 330 نانوایی آزادپز شده اند و سهمیه آرد آزاد دریافت می‌کنند و نان را هم به قیمت آزاد می‌فروشند.

به گفته این مسئول آزادپز شدن نانوایی‌ها باعث شده کیفیت نان بسیار بهتر شود و از همین رو مردم هم استقبال خوبی از نانوایی‌های آزادپز دارند.

رحمت آبادی ادامه داد: با این روند اکثر نانوایی‌ها به سمت آزادپز شدن خواهند رفت، اما به دلیل شرایط اقتصادی مردم باید همچنان تعدادی از نانوایی‌ها نان را به نرخ دولتی عرضه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار