مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی:
جلسه معارفه سرپرست جدید هیأت کشتی استان خراسان رضوی با حضور جمعی از پیشکسوتان و پهلوانان کشتی و مسئولین هیأت کشتی استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 23 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی کوروش صبوریان مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم معارفه سرپرست جدید هیأت کشتی خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات علی بامشکی گفت: امیدواریم بعد از سالها فراز و نشیب بتوانیم کشتی پرچالش استان را از این وضعیت خارج کنیم و با همدلی و همبستگی و کنار گذاشتن منافع فردی، نام نیک و پربار قبلی را به کشتی استان بازگردانیم.

وی گفت: با توجه به وجود چهره‌های تأثیرگذار استانی در فدراسیون کشتی و کشتی کشور مثل امیرخادم، کشتی خراسان رضوی با افت روبرو بوده که باید در این زمینه آسیب شناسی کنیم.

صبوریان در ادامه افزود: تمهیدات و مساعدت‌های فراوان علی بامشکی در کنارپشتیبانی خادم باعث شده که کشتی استان را زنده نگه داشته شود و امیدواریم با مدیریت جدید اتفاقات خوبی در حوزه کشتی استان رخ دهد.

در این جلسه محمود یعقوبی سرپرست جدید هیأت کشتی استان ضمن تأیید نقش اتحاد و همدلی در پیشرفت کشتی استان گفت: یکی از سیاستهای مهم من پرورش و تربیت مربی‌ها و نیروها است تا از طریق توانمندی آنها در کار بتوانیم ورزش را گسترش دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار