مدیر کمیته امداد قوچان از اعطای 59 فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد از ابتدای سال تاکنون به ارزش یک میلیارد و 139 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن دهقانی امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه عمرانی است که از ابتدای امسال تاکنون تعداد 56 واحد را در طرح نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ارائه تسهیلات به ارزش 7 میلیارد و 810 میلیون ریال به مددجویان این شهرستان تحویل داده است.

وی یادآور شد: در این مدت 31 مورد تعمیرات ساختمانی، احداث حمام، سرویس بهداشتی و نصب انشعابات رایگان با اعتبار 329 میلیون و 65 هزار ریال نیز توسط حوزه عمرانی برای مددجویان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد قوچان با اشاره به اینکه 8 هزار و 426 خانواد تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان هستند، بیان کرد: یک هزار و 89 خانوار و 2 هزار و 43 نفر جزء مددجویان و خدمت‌گیرندگان موردی طی سال به شمار می‌آیند.

وی تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد قوچان را 984 و 321 نفر برشمرد و تصریح کرد: بیش از 2 هزار دختر در شرایط ازدواج قرار داشته که از ابتدای سال تاکنون 59 فقره جهیزیه کامل به ارزش یک میلیارد و 139 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اعطا شده است.

دهقانی تعداد کل ایتام مورد حمایت را 570 نفر دانست و افزود: یک هزار و 360 حامی ایتام این شهرستان را مورد حمایت قرار داده‌اند که تاکنون یک میلیارد و 732 میلیون ریال توسط حامیان برای ایتام پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد افراد بیمه شده 5 هزار و 983 نفر بوده که بالغ بر 522 میلیون ریال بابت هزینه‌های درمانی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار