مدیرکل دامپزشکی قزوین خبر داد
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: این اداره‌کل در نظر دارد با مشخص بودن زمان و مکان تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در تمام واحدهای بسته‌بندی و تولیدی، طرح شناسنامه‌دار شدن این محصولات را اجرا کند.
کد خبر: ۱۳۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 19 November 2015
سید بهمن نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تمام واحدهای بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی موظف به أخذ پروانه ساخت برای محصولات تولیدی هستند، اظهار کرد: اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین در نظر دارد با مشخص بودن زمان و مکان تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در تمام واحدهای بسته‌بندی و تولیدی، طرح شناسنامه‌دار شدن این محصولات را اجرا کند.

وی با بیان اینکه أخذ پروانه بهداشتی دامپزشکی برای تولید و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی الزامی است، ادامه داد: این فراورده‌ها شامل، گوشت، مرغ، ماهی، تخم‌مرغ و غیره الزامی بوده که با اجرای این طرح کلیه این محصولات شناسنامه‌دار می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: تمام مدیران واحدهای تولیدی و بسته‌بندی به منظور پیشگیری از هر نوع مشکل در خصوص عرضه فرآورده‌های خام دامی نسبت به أخذ پروانه بهداشتی دامپزشکی اقدام کنند.

وی یادآور شد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تنها مواد پروتئینی شناسنامه‌دار مجاز به عرضه است و مدیران واحدهای تولیدی و بسته‌بندی، هر چه سریع‌تر به اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین نسبت به پیگیری أخذ پروانه بهداشتی دامپزشکی برای تولید محصول اقدام کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار