همایش «تبیین نقش گروه‌های جهادی در اقتصاد مقاومتی» در یزد
کد خبر: ۱۳۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 18 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در منزل شهید دادرس" شهید رسانه " یزد برگزار شد، با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند، اظهار داشت: تفکر و فرهنگ بسیجی طبیعت دنیا را به سمت روشنگری و حمایت از مظلومان تغییر داده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ بسیجی گفت: تولید اندیشه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و امنیتی از جمله مهمترین وظایف بسیج در عصر امروز است.

فتوحی بسیج را مظهر رحمانیت الهی دانست و بیان کرد: پاک کردن غبار محرومیت از چهره محرومان جهان و اجرای اقدامات موثر در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر رسالت‌های بسیج در جامعه اسلامی است.

وی دیدار فرماندهان و مسئولان بسیج با نماینده ولی فقیه در استان یزد، برگزاری همایش ملی 3 ساله‌های حسینی همزمان با سراسر کشور، گردهمایی حلقه‌های صالحین قبل از نماز جمعه در استان، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری نشست‌های فرهنگی بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی و برگزاری همایش تبیین نقش گروه‌های جهادی در اقتصاد مقاومتی را، از جمله برنامه‌های تدوین شده در هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان گفت: توطئه نفوذ، بعد از بحث برجام از جمله فتنه‌های جدید استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران است.

وی بررسی دلایل مرگ بر آمریکا و ایجاد نهضت روشنگری در نظام اسلامی ایران را از جمله وظایف اصحاب رسانه، دانشجویان و بسیجیان در برابر توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: ارائه اسناد موجود در مورد ادامه دشمنی آمریکا با نظام و مکتب انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه ضروری است.

فتوحی با اشاره به اهمیت ولایت مداری به عنوان رمز پیروزی‌های نظام انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در عصر به نمایشگاهی از شکست‌های پی در پی تبدیل شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار