آیا پاسخگویی هست؟!
همزمان با تشکیل هیئتی در کمیسیون اصل‌٩٠ ، برای رسیدگی به مسائل پردیسبان، جمعی از سهامداران مالباخته پرديسبان امروز روبروي دفتر روزنامه خراسان در مشهد تجمع اعتراض‌آمیز تشکیل دادند.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 17 November 2015

یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی، هدف از اين تجمع را جمع اوري امضا از سهامداران و ارسال اين طومار به مراجع عالیرتبه نظام جهت تظلم خواهی دانست.


مالباختگان پردیسبان به دنبال گوش شنوا در مشهد تجمع کردند!

وی درباره مكان تجمع نیز گفت : جلوي درب روزنامه خراسان جمع شدیم تا اعتراضاتمان را هم نشر دهند همانطور که با تبلیغات فراوان باعث اعتماد بيش از حد مردم به اين مجموعه شدند.


مالباختگان پردیسبان به دنبال گوش شنوا در مشهد تجمع کردند!

همچنین غلامزاده یکی از این سهامداران پردیسبان به خبرنگار قدس گفت: دی ماه سال گذشته بود که جهت واگذاری سهام و دریافت پول خود به دفتر نمایندگی این شرکت مراجعه کردم اما آنان با بیان اینکه مشکلاتی برایشان پیش آمده و قادر نیستند درحال حاضر بازپرداخت داشته باشند، چکی را به تاریخ مهرماه امسال تحویل دادند که مطابق انتظار، پاس نشد!
شریفی یکی دیگر از سهامداران است که اظهار کرد: حدود 6 هزار نفر از مشهد سهامدار این پروژه خیالی هستند که قرار بود در قزوین به صورت برج 66 طبقه ساخته شود و تبلیغاتی که در روزنامه های شهر و صداوسیما از آن می شد، هرگونه سوء ظنی برای غیرقانونی بودن کار را برطرف می کرد.
وی ادامه داد: با این حال پس از گذشت 2 سال از بحث فروش سهام و عملیاتی نشدن پروژه، سهامدارانی که می خواهند پولهایشان را دریافت کنند، هیچ پاسخی از سؤی مسؤولان فروش پردیسبان دریافت نکردند و متأسفانه مقامهای قضایی نیز درباره شکایت مردم هنوز اقدام مؤثری انجام نداده اند.
وی درباره خواسته های تجمع کنندگان گفت: می خواهیم مسؤولان صدای ما را بشنوند و راهکار جدی و مفیدی ارائه دهند زیرا تاکنون با وجود اینکه به مجلس شورای اسلامی، استانداری قزوین و خراسان رضوی و قوه قضاییه مدارکی مبنی بر کلاهبرداری ارائه کرده ایم اما هیچ مسؤولی پاسخ مناسبی به ما نداده است.
شریفی افزود: دفتر نمایندگی پردیسبان در مشهد تعطیل شده و به تازگی هم تابلوی آن برداشته شده و دفتر اصلی در تهران نیز همین اوضاع را دارد و هیچ تلفنی از سوی مسؤولان آنجا پاسخ داده نمی شود.



بررسی موضوع پردیسبان در کمیسیون اصل 90 مجلس

سخن‌گوی کمیسیون اصل‌٩٠ مجلس گفت: پرونده شرکت پردیس‌بان در کمیسیون اصل‌٩٠ بررسی و مقرر شد تا هیئتی از کمیسیون اصل‌٩٠ موضوع را پیگیری و به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و قضایی در ارتباط با پرونده این شرکت بپردازند.
مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به جلسه کمیسیون اصل‌٩٠ به منظور شکایت سهام‌داران پروژه پردیس‌بان گفت:‌ در این جلسه که با حضور نمایندگان مجلس و شاکیان برگزار شد، احمد توکلی نماینده مردم تهران در تشریح وضعیت پروژه پردیس‌بان و صاحبان آن عنوان کرد که این افراد از عناوین دولتی سوءاستفاده می‌کنند و موجبات واردآوردن ضرر و زیان را به مردم فراهم می‌کنند و حقوق مردم را ضایع می‌کنند.وی افزود: نماینده شاکیان در این جلسه گفتند که قوه قضائیه شکایت شاکیان پروژه پردیس‌بان را نمی‌پذیرد و دفتر قضایی در تهران می‌گوید به‌دلیل اینکه محل اجرای پروژه در مشهد است و دستگاه قضایی مشهد نیز عنوان می‌کند به‌دلیل اینکه محل سکونت شما در هر جا که هست در آنجا باید موضوع را پیگیری کنیم و محل وقوع جرم نیز تهران و استان قزوین است از رسیدگی به پرونده سر باز می‌زند.وی اظهار کرد: صاحبان پروژه پردیس‌بان از نام کمیسیون اصل٩٠ در سایت خود سوءاستفاده کردند که اقدام آن‌ها این حق را برای کمیسیون محفوظ می‌دارد که موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند.
افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: این اشکال و ایراد به سازمان صدا و سیما وارد است که پیش از اینکه پروژه پردیس‌بان مستندات و مجوزهای قانونی را اخذ کند، رپورتاژهای تبلیغاتی آن را پخش می‌کرد.
مالباختگان پردیسبان به دنبال گوش شنوا در مشهد تجمع کردند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
درود به پیگیری و وظیفه شناسی شما نشریه محترم...

زندگی های سوخته,سرمایه ها و سلامتی های از دست رفته و افسوسی که هر روز برایمان عمیق تر میشود...
تنها دلخوشی مان شمشیر قهار عدالت است تا تاوان لحظه لحظه ذوب شدن مارا بستاند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار