مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از مختومه شدن سه هزار و 299 پرونده در شعب این نهاد خبر داد و گفت: این پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون مورد بررسی قرار گرفته و پس از صدور رای مختومه شده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 16 November 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از مختومه شدن سه هزار و 299 پرونده در شعب این نهاد خبر داد و گفت: این پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون مورد بررسی قرار گرفته و پس از صدور رای مختومه شده است.
نعمت الله بیرانوند در حاشیه نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات شهرستان دهلران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر 29 میلیارد و 492 میلیون ریال بوده که دو هزار و 853 پرونده آن مربوط به کالا و خدمات به میزان 10 میلیارد و 314 میلیون ریال بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به مختومه شدن 253 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در این مدت افزود: ارزش این پرونده ها نیز بالغ بر 19میلیارد ریال است که پس از رسیدگی و صدور حکم، مختومه شده اند.
بیرانوند از مختومه شدن 193 فقره پرونده با موضوع بهداشت و درمان و دامپزشکی نیز در این مدت خبر داد و تاکید کرد: محکومان این پرونده ها نیز در مجموع 178 میلیون ریال جریمه شدند.
وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه های نظارتی و تعزیرات در شهرستان دهلران به منظور استقبال از زوار و جلوگیری از تخلفات صنفی و خدماتی از جمله گران فروشی را به جد دنبال می کنیم.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران نیز در این نشست از مختومه شدن 255 فقره پرونده تعزیری در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: این پرونده ها در حوزه کالا و خدمات توزیعی، خدماتی و تولیدی تشکیل و پس از بررسی مختومه شده است.
حیدر ولی زاده با بیان اینکه در این مدت در حوزه قاچاق کالا 10 فقره و در حوزه بهداشت درمان نیز 28 فقره پرونده داشته ایم، اظهار کرد: عمده تخلفات در حوزه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که همه پرونده ها منجر به صدور حکم شدند.
وی یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز پرونده ها مربوط به قاچاق پوشاک، احشام و لوازم صوتی و تصویری بوده و در حوزه بهداشت و درمان نیز عمده تخلفات مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی است.
فرماندار دهلران نیز در این جلسه بر ضرورت اجرای گشت های مشترک و هدفمند تعزیرات با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های عضو باید هماهنگی و همکاری لازم در خصوص برخورد قانونی با تخلفات را داشته باشند.
امید علی سبزی گفت: رسیدگی به پرونده های ورودی در تعزیرات شهرستان باید به جد و در اسرع وقت انجام و منجر به صدور حکم شود تا ضمن برخورد جدی با خاطیان، برای دیگران نیز عبرت باشد.
وی بر برنامه ریزی تعزیرات برای نظارت بر عرضه کالا و خدمات در ایام خاص مثل اعیاد و زمان برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا و خدمات تاکید کرد و یادآور شد: برای ایام اربعین نیز با توجه به تردد زوار از این شهرستان باید نظارت جدی بر بازار صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار