کد خبر: ۱۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 16 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت خواستار نصب المان شهدای مدافع حرم در پیاده‌راه فرهنگی این شهر شد.

مظفر نیکومنش‌نودهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت موضوع نام‌گذاری خیابان‌ها و بلوارهای جدیدالاحداث رشت به نام شهدای مدافع حرم را از برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر عنوان کرد.

وی افزود: قصد داریم با همکاری سپاه و کنگره شهدا سردیس شهدای مدافع حرم را آماده کرده و در یک مکان مناسب در معرض دید عموم نصب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دیدار اعضای این شورا با خانواده شهدای مدافع حرم تصریح کرد: جمعی از اعضای شورا با خانواده شهید سجاد طاهرنیا از شهدای مدافع حرم در رشت دیدار کردند.

وی گفت: به‌زودی اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت به همراه دیگر اعضای شورای اسلامی رشت با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا دیدار کنند.

نیکومنش‌نودهی ضمن ابراز نارضایتی از حضور کمرنگ مسئولان در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و مسئولان نباید در چنین مراسم‌هایی حضوری کمرنگ داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر امروز تمام ابرقدرت‌های جهان در مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند به دلیل رشادت‌های شهدا در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت حضور مسئولان مراسم تشییع شهدا را موجب دلگرمی خانواده‌های شهدا و فرزندان انقلابی ایران اسلامی دانست.

وی افزود: در تمام دنیا اعلام می‌کنیم که به واسطه خون شهدا به عزت و اقتدار رسیده‌ایم بنابراین باید در عمل نشان دهیم که قدردان ایثار و گذشت شهدا هستیم.

نیکومنش‌نودهی با تصریح بر اینکه عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری‌های داهیانه امام راحل و پس از آن رهبری‌های اندیشمندانه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان باید قدردان این رشادت‌ها و ارزش‌ها باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار