رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه پرده از مسائل پشت پرده نتایج تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور برداشت.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 16 November 2015
رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه پرده از مسائل پشت پرده نتایج تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور برداشت.

حسین فشی، رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در کرمانشاه پرده از مسائل پشت پرده تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور برداشت و گفت: سالار غلامی، بوکسور مطرح استان به‌دلیل برخی مسائل خود را به تمارض زده بود تا در مسابقه فینال بازی نکند.

فارس: در چند روز اخیر اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص نتیجه تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور ارائه شده است، در این خصوص چه نظری دارید؟

فشی: من از نتیجه تیم کرمانشاه راضی نیستم. خیلی بی‌پرده صحبت می‌کنم، سالار غلامی، بوکسور تیم کرمانشاه عمدا در مرحله نهایی بازی نکرد. فروتن گل‌آرا در لحظات آخر اعلام کرد برای تیم تهران بازی خواهد کرد و بوکسورهای مطرح برای استان‌های دیگر بازی کردند.

فارس: در خصوص سالار غلامی صحبت کنیم. اسفندیار محمدی اعلام کرده بود که وی مصدوم شده و نمی‌تواند مسابقات را ادامه بدهد، اما شما می‌گویید این بوکسور تمارض کرده است!

فشی: محمدی مجبور بود واقعیت را از رسانه‌ها و مردم پنهان کند، اما من با صراحت می‌گویم غلامی خودش را به مصدومیت زد تا در مسابقه فینال بازی نکند.

فارس: چه دلیلی داشت غلامی خودش را به مصدومیت بزند؟

فشی: قبل از اینکه تیم به رقابت‌ها اعزام شود، سالار غلامی به دفتر هیئت مراجعه کرد و برای حضور در مسابقات درخواست دریافت پول کرد و من هم در جواب ایشان گفتم هیئت پولی ندارد به کسی بدهد، سپس درگیری لفظی پیش آمد، فکر می‌کنم این بوکسور خودش را عمدا به مصدومیت زد تا تلافی کرده باشد.

فارس: پس چرا غلامی در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کرد؟

فشی: غلامی به‌دلیل حضور در تیم ملی مجبور بود در این رقابت‌ها شرکت کند، در غیر این‌ صورت وی نیز همچون گل‌آرا برای کرمانشاه مسابقه نمی‌داد.

فارس: احتمال محرومیت سالار غلامی وجود دارد؟

فشی: ما این بوکسور را جریمه خواهیم کرد تا دیگر این فکرها به سرش نزند. غلامی از هم‌اکنون به‌مدت یک‌سال محروم خواهد شد و دیگر حق حضور در تیم ملی و هیچ مسابقه‌ای نخواهد داشت.

فارس: گل‌آرا چرا برای کرمانشاه بازی نکرد؟

فشی: گل‌آرا به ما اعلام کرد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور 10 میلیون تومان پول می‌خواهد. ما توان پرداخت این مبلغ را نداشتیم، اما اعلام کردیم می‌توانیم 5 میلیون تومان پرداخت کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با وی صحبت کرد و گفت حق و حقوق بیمه‌ات را تا آخر دوران بازیگری پرداخت خواهد کرد، اما گل‌آرا این پیشنهاد را نپذیرفت و برای تیم تهران بازی کرد.

فارس: به نظر شما اگر گل‌آرا برای تیم کرمانشاه بازی می‌کرد احتمال قهرمانی تیم استان وجود داشت؟

فشی: احتمال هر اتفاقی وجود داشت، اما  صحبت کردن در این خصوص بی‌فایده است. گل‌آرا در مرحله نهایی باخت و نتوانست قهرمان شود که از سویی ناراحت هستم چون این بوکسور کرمانشاهی است.

فارس: در رقابت‌های قهرمانی کشور شاهد بودیم برخی بوکسورهای کرمانشاهی برای تیم‌های دیگر بازی می‌کردند. چرا هیئت بوکس استان کرمانشاه با این موضوع برخورد نکرد؟ شما می‌توانستید از مسابقه دادن این بوکسورها جلوگیری کنید!

فشی: شما درست می‌گویید، اما ما این کار را انجام ندادیم. به هر حال آن‌ها کرمانشاه را به پول ترجیح دادند. البته یک روز پشیمان خواهند شد و برمی‌گردند، اما زمانی برمی‌گردند که دیگر بوکس کرمانشاه نیازی به آن‌ها ندارد و بازگشت بی‌فایده است.

فارس: پس از ناکامی تیم کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور، پیامک‌هایی با محتوای انتقادی در خصوص هیئت بوکس استان در فضای مجازی منتشر شد. در این خصوص چه نظری دارید؟

فشی: نمی‌دانم منشا این حرکات چیست! اما چرا سال قبل که تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور بیست و یکم شد خبری از این پیامک‌ها نبود؟ برخی نیز به این موضوع دامن می‌زنند. صدا و سیما نیز مخالفان هیئت بوکس را کمک می‌کند تا به ما ضربه بزنند. دو نفر را می‌برند برنامه ورزش زاگرس تا هر چه دلشان می‌خواهد از هیئت بوکس انتقاد کنند.

فارس: اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای مشاهده مسابقات بوکس به ارومیه سفر کرده، اما از نیمه راه برگشته بود صحت دارد؟

فشی: بله، من و ایشان قصد داشتیم به ارومیه برویم، اما زمانی که خبر رسید سالار غلامی خودش را به مصدومیت زده تا بازی نکند، ما نیز تصمیم گرفتیم به ارومیه نرویم.

فارس: قبول دارید مدیریت در هیئت بوکس استان کرمانشاه بسیار دشوار است؟

فشی: من برای کمک آمده‌ام و مثل برخی آقایان نه دنبال شهرت هستم نه پست و مقام! حساب هیئت بوکس استان در حال حاضر خالی است و خبری از بودجه‌های کلان نیست که بتوانم برای بوکس هزینه کنم. تا الان هم از بودجه شخصی برای بوکس هزینه کرده‌ام. هفته قبل که دو ملی‌پوش جوان کرمانشاهی به رقابت‌های بین‌المللی احمد کومرت ترکیه اعزام شدند، با هزینه من به این مسابقات رفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار