معاون استاندار خراسان رضوی تأکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی بر لزوم پایش و نظارت مستمر بر اجرای طرح تحول سلامت در استان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 15 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید محسن صادقی در سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان، بر لزوم پایش و نظارت مستمر براجرای طرح تحول نظام سلامت و رصد میزان تحقق اهداف آن، انعکاس عمومی و آگاهی بخشی مناسب اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت استان، تأکید کرد.

وی همچنین رصد ارتقای سلامت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر را ضروری دانست و افزود: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که از جمله آنها کسب رتبه برتر بیمارستان امدادی در بحث هتلینگ بیمارستانی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر تلاش برای تحقق ماده 37 قانون برنامه پنجم توسعه در ارتباط با پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها و عوامل خطرساز سلامتی، تصریح کرد: این مهم باید از طریق ممانعت از تبلیغ خدمات و کالاهای تهدیدکننده سلامت از سوی رسانهها، ارزیابی دقیق تبلیغات کالاهای مرتبط با سلامت عمومی، کنترل و نظارت تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان و مداخله در تولید و عرضه آن در استان، محقق شود.

صادقی به منظور هماهنگی و ممانعت از تعارضات آماری در بحث سوانح و حوادث استان بر لزوم بررسی ابعاد مختلف موضوع و برنامه‌ها و آمار دستگاه‌های ذی‌ربط در قالب یک موضوع پژوهشی تأکید کرد.

سید کمال‌الدین حسینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به اهمیت موضوع سوانح و حوادث ترافیکی به عنوان دومین علت مرگ و میر در ایران، بر لزوم تعیین نقش و مشارکت بین بخشی دستگاه‌ها در قبال برنامه‌های پیشگیری از حوادث و ارتقا ایمنی و به طور ویژه فرهنگ‌سازی در راستای رعایت ضوابط و قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار