مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان «باهم» در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود و مخاطب اصلی این باشگاه زوج‌های جوان مشهدی هستند.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 15 November 2015
سید‌رضا موسوی در نشستی خبری با اشاره به راه‌اندازی باشگاه اجتماعی همسران مشهدی اظهار کرد: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان «باهم» در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود که مخاطب اصلی این باشگاه و زوج‌های جوان مشهدی بوده و مسائلی از جمله مدیریت مشکلات میان همسران در این باشگاه پیگیری و مطرح می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در حاشیه شهر مشهد گفت: اردوی آموزشی ویژه 800 دانش‌آموز کنکوری در حاشیه شهر، توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار به ویژه کسانی که با معضل اعتیاد در خانواده رو‌به‌رو هستند و برنامه‌ریزی فعالیت های فرهنگی برای نسل جوان از جمله اقدامات مهم فرهنگی در حاشیه شهر محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری مشهد و نیروی انتظامی مبنی بر جمع‌آوری معتادان و کارتن‌خوابان در سطح شهر منعقد شده است، تاکید کرد: از ابتدای مهر امسال یک هزار و 150 نفر از معتادان کارتن‌خواب جمع‌آوری شده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به حمایت‌های مالی که از طرح‌های ابتکاری مساجد و تشکل‌های مردمی انجام می‌شود گفت: در سال جاری 19 جشن مردمی در مساجد برگزار شده است، در حالی که 250 تئاتر خیابانی و 300 کلاس آموزشی برای شهروندان طی سال گذشته اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از تشکیل دبیرخانه فرهنگ شهروندی پس از 6 سال در این شهر خبر داد و گفت: تربیت 200 مربی در حوزه مباحث آموزش فرهنگ شهروندی، اکران پنج موضوع از مباحث آموزشی در 4 هزار متر بنر و تولید و توزیع ویژه‌نامه در پنج موضوع از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه محسوب می‌شود.

* 1403 نفر عضو شورای اجتماعی محلات مشهد هستند

در ادامه این نشست، دبیر شورای اجتماعی محلات مشهد از فعالیت 157 محله در شورای اجتماعی محلات خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون هزار و 403 نفر عضو این شوراها هستند و تاکنون یک هزار و 464 جلسه شورای اجتماعی محلات نیز برگزار شده است.

مهدی حامدی با اشاره به اینکه از سال آینده همه فعالیت‌های محلات مشهد بر اساس اسناد ارتقای محلی انجام می‌شود، تاکید کرد: این اقدام بر اساس فرصت‌های معنوی، فیزیکی و اجتماعی محلات انجام می‌شود.

دبیر شورای اجتماعی محلات مشهد از اجرا پروژه‌های خرد محلات که با نظر و رای اعضا در حال انجام است، خبر داد و گفت: تعداد کارگروه‌های برگزار شده در این شورا 266 کارگروه است و تاکنون یک هزار و 399 مصوبه آن اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکرم غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
باسلام
میخام بگم طرح همسران مشهدی فوق العاده بود اما نباید فقط محدود به سالهای اولیه ازدواج باشه وهمینجا تموم بشه .
کلاسهای مشاوره ،بررسی رفتارهای زوجین،برخوردزوجین با خانواده طرفین، نحوه صحیح ابراز مشکلات و... در دستورکارتون قراربدین.
ان شاءالله تمام کسانی که عو این باشگاه هستند تا پایان عمرشون با همین باشگاه کنار هم باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار