حاشیه‌های یک آیین ویژه در بهزیستی خراسان رضوی ؛
مراسم معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درحضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی دیروز درحالی برگزار شد که این آیین ویژه، طبق روال بسیاری از تودیع و معارفه ها همراه با حاشیه های جالبی بود که حاشیه‌نگاری خبرنگار تابناک رضوی را در پی داشت.
کد خبر: ۱۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 12 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، بخش ابتدایی مراسم معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در سالن همدم مرکز توانبخشی فتح المبین با ارائه گزارش اجمالی از خدمات 9 ساله دکتر تهمینه شکیب اختصاص داشت که مقدم ، مجری این همایش وی را به عنوان یک زن رکورددار برای طول دوره مدیریت به جایگاه فراخواند.
همچنین پس از سخنرانی دکتر شکیب که به گفته خودش قصد ارائه گزارش کار نداشت، کلیپی از او پخش شد درحالیکه این بار مجری برنامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات وی در طول خدمت 9 سال و اندی در بهزیستی استان،برای تلطیف فضا و احتمالا تغییر ذائقه مخاطبان، گفت: خانمها و آقایان محترم دقت کردید که در تصاویر پخش شده فرم عینک خانم دکتر شکیب تغییر کرد اما خود ایشان تکان نخورده است! نمی دانم راز خوب ماندن خانمها چیست؟
البته سخنران بعدی نظر متفاوتی داشت! چرا که مهندس شعبانی مشاور استاندار در امور شهرستانها که به نیابت از استاندار به ایراد سخن پرداخت در این باره گفت: خدمت در مجموعه بهزیستی کار مقدس و سختی است و دکتر شکیب در طول این 9 سال رنج بسیاری را متحمل شده و این تاب‌آوری سختی‌ها در چهره وی کاملاً مشهود است!
در ادامه جلسه همچنین خانم اسدی به عنوان نماینده مددجویان از دکتر شکیب قدردانی کرد و پس از پایان سخنانش پایین جایگاه رفت و دست دکتر شکیب را بوسید!
در این جلسه، مقامات مختلف کشوری و استانی از جمله دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، دکتر پورشبانان قائم مقام ریاست سازمان بهزیستی کشور، دکتر فارابی مدیرکل حوزه حراست سازمان بهزیستی کشور، آقای میرشاه ولد مدیرکل روابط عمومی بهزیستی بهزیستی کشور، مهندس شعبانی مشاور استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان نیز حضور داشتند.
همچنین در بخشی از مراسم رئیس هیأت مدیره مؤسسه فتح المبین علی اکبر صابری فر به عنوان نماینده خیرین به ایراد سخن پرداخت.
وی از دکتر شکیب به عنوان یک بانوی باحجاب در منصب مدیریت قدردانی ویژه کرد و گفت: حجاب دکتر شکیب باعث شد چادر ارزش بیشتری در بین زنان و دختران ما پیدا کند.
صابری فر در ادامه ضمن تأکید بر نقش دکتر شکیب در هدفمندی و تخصصی شدن اقدامات خیرین گفت: اگرچه دکتر شکیب در طول خدمت خود زحمات زیادی برای مردم کشیده است ولی وقت آن است که در خانه بنشیند و کمی هم به همسر و فرزندان خود برسد تا شوهر ایشان به فکر گرفتن همسر دوم نیفتد.
در انتهای این مراسم هم مدیرکل جدید بهزیستی خراسان رضوی ضمن ابراز شکرگزاری از توفیق خدمت در سازمان بهزیستی گفت: من دکتر شکیب را مدیر موفقی می دانم.
وی افزود: من خود را ملزم به تأسی از برنامه های بهزیستی کشور می دانم و خود را مکلف می کنم که از سیاستهای دولت تبعیت داشته باشم.
دکتر حمیدرضا پوریوسف افزود: تجربه و آبرویی دارم که برای موقعیت من کافی نیست. شما بزرگان باید کنار ما باشید تا موفق باشیم.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پایان گفت: من تمام تلاش خود را می کنم که کارهای خوب دکتر شکیب را حفظ کنم و ارتقا دهم و کارهای خوب دیگری را نیز ایجاد کنم.
در پایان مراسم مجری برنامه 41 عنوان مختلف شامل بهزیستیهای شهرستان‌های خراسان رضوی و برخی از مراکز توانبخشی و ارگانها را به عنوان اسامی هدیه آورندگان برای دکتر شکیب قرائت کرد و به شوخی به تهمینه شکیب پیشنهاد داد برای رفتن به منزل یک وانت بگیرد! و یک طلافروشی برود!
گفتنی است دکتر شکیب که پیشتر شایعه نامزدیش برای مجلس از درگز مطرح بود بعد از بهزیستی خراسان رضوی گویا در وزارت بهداشت مشغول به کار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رحمت رشتی با زنشسته تامین اجتماعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ضمن تشکراز مدیران موفق همچنین خانم دکترشکیب که حقا مدیرمثبتی بودند وجایگاهی کمترازمدیران مردنداشته وندارند ومیبابست همانطور که ودرعرصه مدیریت کشورخانمها جایگاهشان مشخص شده باید آقایان هم توجه داشته باشندبصورت جدی در معارفه وتودیع وجلسات شان وشخصیت خانمها جدی ترگرفته شود وترشوخی های سنتی مانند اینکه حالا منزل باشید تاهمسرتان زن دوم یرد یااینکه وامثال شوخی های جناب صابری فر که میدانیم ربشه درجامعه مردسالار مادارد بپرهیریم واقعا ابنطور شوخی ها هنوز نشان دهنده این است که ریس مرداست وزن همانند مردان نیست وورهرفرصتی باید نیش وکنایه زد وقدرت سالاری ومردسالاری رابرخ زنان کشید که واقعا ودرشان مردم وجامعه فهیم نبست
راحله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
دقیقا چه شوخی زشتی از یک مدیر کشوری بعید می باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار