اختصاصی تابناک؛
گفته شده افراد سارق وقتی با مقاومت شدید صاحب منزل یا اهالی مواجه شدند اقدام به تیراندازی هوایی کرده‎اند که با وخامت اوضاع پس از سرقت مقادیری اشیای قیمتی سریعا محل را ترک کرده اند.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 11 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، بنا بر شنیده‎ها و نقل اهالی انتهای خیابان نهضت تقاطع جام جم ساری شب گذشته افرادی با استفاده از تاریکی ساعت 19 اقدام به سرقت مسلحانه از یک منزل کرده اند.
گفته شده افراد سارق وقتی با مقاومت شدید صاحب منزل یا اهالی مواجه شدند اقدام به تیراندازی هوایی کرده اند که با وخامت اوضاع پس از سرقت مقادیری اشیای قیمتی ازمنزل مورد سرقت، سریعا محل را ترک کرده اند.
مردم منطقه می گویند در این حادثه به کسی آسیب جسمی نرسیده است اما اهالی از نیروی انتظامی به عنوام دافع حقوق مردم درخواست پیگیری و شناسایی این افراد را دارند.
پلیس در حالی تحقیقات فنی را آغاز کرده است که در ماه‎ها و سال‎های گذشته با اقدامات و عملیات حرفه ای موفق به پیشگیری از بسیاری از جرایم در مازندران و کشف حقایق معماهای پیچیده جنایی مانند ماجرای قتل بانوی میاندورودی، قتل چوپان اهل میاندورود،سارقان بانک ملی نکا یا معمای قتل کودک جویباری شده است و این تنها چند مورد از اقدامات قاطعانه پلیس است که بنا به درخواست مردم رسانه ای و منجر به شناسایی عاملان شده است.
اطلاعات تکمیلی متعاقبا مخابره خواهد شد.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار