مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه تراز فیزیکی صفر بافت فرسوده حرم رضوی حذف‌ شده که این موضوع نویدبخش توسعه بیشتر این بافت است.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 10 November 2015
مرتضی حقیقی در نشستی با خبرنگاران در مورد تملک در منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: همکاران ما در شهرداری ثامن اقدام به تملک بافت پیرامونی حرم می‌کنند که هدف اصلی ماندگاری شهروندان منطقه ثامن در همین بافت است.

وی افزود: خوشبختانه تراز فیزیکی صفر بافت فرسوده حرم رضوی حذف شده که این موضوع نویدبخش توسعه بیشتر این بافت بوده و از طرفی نیز ضوابط ساختمانی منطقه ثامن تعدیل‌ شده است.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد در طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده به دنبال رفاه بیشتر مردم و همچنین استحکام بنا برای خطرهای احتمالی است.

در این نشست سعیده شکاری مدیر املاک و مستغلات شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: شناسنامه‌دار شدن زمین برای جلوگیری از زمین‌خواری به‌ صورت جد در شهرداری مشهد دنبال می‌شود و این موضوع از منطقه یک شهرداری مشهد شروع و امروز 6 منطقه شهرداری دارای شناسنامه هستند، همچنین تا پایان امسال نیز سایر املاک شهرداری مشهد شناسنامه‌دار می‌شود و تا به امروز نیز 500 ملک شناسایی‌ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار