به منظور افزايش سطح آگاهي شهروندان از بيماري ديابت و نحوه کنترل و پيشگيري از آن، چکاپ سلامتي و غربالگري ديابت در محلات شمال تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 10 November 2015
نرگس هادي زاده مدير اداره سلامت اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امسال هفته ديابت با شعار سه سالانه « زندگي سالم با ديابت» از 20 الي 26 آبان مطابق هر سال برگزار مي شود که علاوه بر شرکت خانه هاي سلامت سراهاي محلات ، دبيران و اعضاي کانون پيشگيري از ديابت محلات نيز در فعاليت هاي فرامنطقه اي در هر محله بر اساس پيش بيني هاي اعلام شده برنامه هايي را در مکان هاي پرتردد منطقه اجرا مي کنند.

وي گفت: برپايي ايستگاه هاي تست رايگان قند خون و فشار خون در سراهاي محلات ، مترو ،ايستگاه هاي تاکسيراني ،ميادين ميوه و تره بار و ... و ارائه مشاوره پزشکي رايگان ، آموزش در راستاي ارتقاي فرهنگ و دانش در جهت پيشگيري و کنترل بيماري ديابت به شهروندان در محلات از جمله برنامه هاي اجرايي است.

مدير اداره سلامت شهرداري منطقه يک خاطر نشان ساخت: بيش از 2 هزار و 400 نفر عضو 26 کانون پيشگيري از ديابت در محلات هستند .

هادي زاده حضور در اتوبوس سلامت در منطقه 12 و اندازه گيري قند خون و فشار خون 300 نفر از شهروندان آسيب پذير و محروم آن منطقه و حضور کارشناس مامايي منطقه در منزل زنان باردار محله هرندي به صورت خانه به خانه و ارائه خدمات مشاوره و ويزيت رايگان به ايشان را از ديگر اقدامات اجرا شده توسط اداره سلامت دانست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار