فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به پخش برنامه موهن فیتیله از شبکه دو صدا و سیما، گفت: هیچ مجوزی برای تجمع اعتراض آمیز در تبریز صادر نشده است.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 09 November 2015
به گزارش  تابناک تبریز، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به واکنش به موقع مسئولان استانی نسبت به پخش این برنامه، افزود: سازمان صدا و سیما نیز مسئولانه عمل و با عوامل و تولید کنندگان برنامه برخورد کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان صدا و سیما وعده دادند که ضمن برخورد با عاملان این برنامه، علت خطای رخ داده را برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث در آینده ریشه یابی کنند.
شهرتی فر با اشاره به عذرخواهی صریح و رسمی مسئولان صدا و سیما و وعده رسیدگی فوری به این موضوع گفت: بر این اساس برپایی هیچ گونه تجمع اعتراض آمیز لازم نیست.
گفتنی است در بخشی از اجرای جمعه گذشته برنامه تلویزیونی 'فیتیله' اشتباهی رخ داد که موجب آزردگی خاطر آذری زبانان کشورمان شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
آقا این خطا نیست یک برنامه از پیش تعیین شده است.. آنها کارهای خودشان را به ملت بزرگ تر ملت 47میلیونی ایرت نسبت میدهند. هرکسی بخواهد عیب خودش را بپوشاند آنرا به دیگری نسبت میدهد که مبادا عیبشان برملا شودو اقایان نماینده و ملت شریف ترک ایران زمین پرا کسی اعتراض نیمیکند. ما شهید دادیم و با خون شهیدانمان از ایران زمین حفاظت کردیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار