مطبوعات استان قم، یکشنبه 17 آبان ماه جاری به موضوع های گوناگونی از جمله؛ مشکلات منطقه پردیسان درزمان بارندگی، خطر سیلاب قم، طراحی 26 گلزار شهید در پیش بینی بارانی بودن هوای قم در این هفته و توزیع شیر برای 225 هزار دانش آموز استان پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 08 November 2015
روزنامه 19 دی 

این روزنامه در گزارشی با عنوان «خطر سیل بیخ گوش پردیسان نشینان» به قلم زینب آخوندی نوشته است: پردیسان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در تمام سال در معرض خطر سیل قرار دارد چرا که سیلاب های خارج از شهر بویژه از بخش هایی مانند کهک در گذر از پردیسان به قمرود می رسند. 

به نقل از این نشریه، سید روح الله حسینی رئیس هیات مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم در گفت وگویی گفته است: هدف اصلی باشگاه یاسین پیشرو قم ترویج فرهنگ و اخلاق است؛ ما برای کار خود برنامه ریزی و هدفگذاری دقیقی انجام داده ایم و برای موفقیت در این راه اصول و استانداردهایی را تعریف کرده ایم. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ پرهیز مدیران از ورود به فعالیت های سیاسی شائبه دار، کمبود امکانات و نیرو مهم ترین چالش اورژانس قم، پردیسان نیازمند اقدامات ضربتی است، ظرفیت توسعه شش خوشه کسب و کار در قم فراهم شد، دوچرخه سواران گردشگر ظرفیتی برای معرفی جاذبه های تاریخی قم، درخشش فرنگی کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری اولین همایش دوچرخه سواری فرزندان طلاب، آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبا برای مصاف با ذوب آهن اصفهان، قهرمانی باشگاه کاراته انقلاب، رقابت چهار بوکسور قم در مسابقات کشوری، اشاره کرد.

روزنامه ایمان

در عنوان نخست این روزنامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قم آمده است: استان قم در معرض خطر سیلاب؛ در این گزارش به نقل از سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم آمده است که به خطر سیلاب توجه جدی نمی شود. 

این روزنامه در گزارشی با عنوان «کمبود امکانات و نیرو مهم ترین چالش اورژانس قم» به قلم سمیه حیدری نوشته است: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، یکی از مهم ترین دستگاه های خدمات رسان به مردم است که لزوم آگاهی مردم و اطلاع رسانی از نحوه وظایف این دستگاه می تواند در ارائه بهتر خدمات پزشکی از سوی کارشناسان اورژانس مفید و موثر باشد.

این نشریه در مطلبی با عنوان «دورخیز قم برای کسب بازارهای منطقه ای» به قلم سمیه رضایی نوشته است: اگر چه استان قم بیشتر با ماهیت گردشگری و مذهبی خود شناخته می شود اما طی یک دهه گذشته توسعه شهرک های صنعتی در این استان موجب شده است تا قم نیز بتدریج ماهیت یک استان صنعتی را به خود بگیرد. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ 50 درصد مدارس استان دو شیفته هستند و راه اندازی 30 کیلومتر از عملیات فیبر نوری، اشاره کرد. 

روزنامه شاخه سبز

این نشریه به نقل از آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید نوشته است: مواد هنر اسلامی در معارف اسلامی فراوان داریم اما هنوز در قالب هنر، تجسم نشده است. 

این روزنامه گفت وگویی با محمد نعیمی از شاعران آیینی استان قم منتشر کرده و به نقل از وی نوشته است: مداحی متاسفانه نسبت به بیست سی سال پیش سمت و سویش عوض شده است و مداح هر چه رضایت خدا باشد باید بگوید ولی برخی در لباس مداحی در مواردی چیزهای دیگر را ملاک قرار می دهند. 

از دیگر عنوان این روزنامه می توان به؛ جلسه کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، استان قم در معرض خطر سیلاب قرار دارد، توزیع شیر برای 225 هزار دانش آموز در قم، پلیس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیشقدم است، آسمان قم بارانی می شود، ابلاغ بیش از پنج میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در قم، تجهیز غرفه های بازیافت در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه حوادث موتورسیکلت در قم، دعوت بانوی تیرانداز قم برای حضور در انتخابی المپیک 2016، تلاش والیبالیست های قمی برای حضور در پارالمپیک 2016، رقابت کشتی گیران قم در انتخابی نهایی تیم های ملی، امیدهای صبا برابر ایرانجوان بوشهر صف آرایی می کنند، اشاره کرد. 

هفته نامه افق حوزه 

این نشریه به نقل از آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور نوشته است: نیازمند راهکاری مناسب برای اطلاع رسانی در سطح حوزه های علمیه هستیم.

از عنوان های دیگر این هفته نامه می توان به؛ دیدار مسئولان سازمان پدافند غیرعامل با آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی، برگزاری پیش نشست همایش حکیم زنوزی با سخنرانی آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، سالانه 17 میلیون نفر به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف می شوند، افراط به عزاداری ها ضربه می زند، تقدیر آیت الله مقتدایی از برنامه های اوقاف، برگزاری نمایشگاه کتاب در 500 کتابخانه حوزوی، انجام مشاوره های سلامت در مرکز خدمات حوزه های علمیه، جامعه الزهرا(س) طلبه می پذیرد، اشاره کرد. 

نشریه گویه

این نشریه در خبری به نقل از سردار محمد سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور در دیدار با اعضای هیات خادم الرضا(ع) نوشته است: در کمتر از یک هفته می توانیم همه معتادان را جمع آوری کنیم اما همه جوانب انسانی را باید در نظر بگیریم. 

از دیگر عنوان این نشریه می توان به؛ طراحی 26 گلزار شهید در قم، زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانومند در قم، از بروز بحران در روستاهای بخش مرکزی قم جلوگیری شد، استان قم نیازمند احداث 200 مدرسه جدید است، اعضای باند صید پرندگان در استان قم دستگیر شدند، کشتی گیر قمی قهرمان کشور شد، فوت یک مرد 29 ساله بر اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در قم، اشاره کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار