راه حل های ترافیک شهری بررسی شد:
نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت : مجتمع های تجاری با داشتن ظرفیت های مناسب پارکینگ راه حل موثری برای معضل ترافیک در شهر مشهد هستند .
کد خبر: ۱۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 08 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، جواد ستاری با بیان این مطلب گفت : مغازه های تجاری که به صورت خطی در حاشیه خیابان های پر تردد قرار دارند باعث ایجاد راه بندان و تصادفات زیادی در سطح شهرمشهد می شوند . در حالی که مراکز تجاری با ظرفیت های بالای پارکینگ نه تنها باعث ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی هستند بلکه معضلات ترافیکی سطح شهر را نیز از میان می برند .
وی ادامه داد : مغازه های خطی همچنین با عدم رعایت توزیع عادلانه مشاغل در یک محله ، به رونق اقتصادی ضربه وارد میکنند . در حالی که مراکز تجاری با بررسی کسب مورد نیاز در بازار باعث رونق اقتصادی منطقه می شوند .
نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تاثیر مجتمع های تجاری بر توسعه صنعت گردشگری به ویژه در منطقه غرب مشهد اظهار داشت : توجه به مکان یابی مناسب احداث یک مجتمع تجاری از هوشمندی صاحبان سرمایه گذاری در این بخش است چراکه دقت نظر از حیث در دسترس بودن آسان یک مجتمع تجاری مسیرهای رفت و آمد را کوتاه و تاثیر ویژه ای بر کاهش ترافیک خواهند گذاشت که این امر خود گردشگر بسیاری را به مراکز تجاری جلب خواهد نمود.
گفتنی است : مرکز خرید کوه سر در راستای برطرف نمودن مشکل ترافیک شهری و نیز با هدف دسترسی کارآمد در مسیر سه بلوار هاشمیه ، پیروزی و بلوار نماز قرار گرفته است .این مجتمع همچنین پارکینگی با ظرفیت دوبرابر ضوابط شهرداری با چندین ورودی احداث نموده است .به طوری که با تردد بیش از ٢٠٠ هزار گردشگر در سال گذشته این مرکزهیچ گونه مشکل پارک خودرو نداشته است ..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار