تهیه کننده برنامه تلویزیونی ورزش زاگرس گفت: برنامه ورزش زاگرس رویکرد تخریبی ندارد و واقعیت‌های ورزشی کرمانشاه را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۲۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 08 November 2015
تهیه کننده برنامه تلویزیونی ورزش زاگرس گفت: برنامه ورزش زاگرس رویکرد تخریبی ندارد و واقعیت‌های ورزشی کرمانشاه را به تصویر می‌کشد.

سید هادی ابوطالبی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ورزش زاگرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، یکی از سیاست‌های اصلی این برنامه را بازگو کردن حقایق ورزشی استان دانست.

تهیه کننده تلویزیونی برنامه ورزش زاگرس در خصوص نقش این برنامه در توسعه ورزش کرمانشاه، بیان داشت: سرلوحه‌ اهدافمان انعکاس اخبار، ‌تحلیل و تفسیر رویدادها و نقد بر ورزش استان در راستای بهبود وضعیت موجود و کمک به ورزش است.

به گفته ابوطالبی، در راستای اهداف و شاخص‌های مد نظر خود سعی می‌کنیم نقد شخصیت نکنیم و بیشتر به بررسی ورزش و وضعیت موجود بپردازیم.

وی گفت: برنامه ورزش زاگرس دارای آیتم‌های متنوع ورزشی است که در کنار پرداختن به اخبار پرجاذبه‌ ورزش‌های مطرح،‌ به ورزش‌های دیگر برای اقناع مخاطبان نیز بپردازیم و می‌خواهیم در این جریان روند توسعه‌ای داشته باشیم.

ابوطالبی تاکید کرد: ورزش به‌دلیل شور و هیجان و رقابت، بدون انعکاس خبری نمی‌تواند موفق باشد و در این بین رسانه‌ها با پوششی که از این حوزه خبرساز می‌دهند در رونق ورزش بسیار مثمرثمر هستند.

وی افزود: مطبوعات ،خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح در مورد اثرگذاری ورزش در روح و جسم افراد موجب افزایش آگاهی بیشتر مردم نسبت به ورزش می‌شوند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ورزش زاگرس با بیان اینکه ورزش در شهرستان‌ها نیز پوشش داده می‌شود، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی صدا و سیما کرمانشاه توجه به ورزش شهرستان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس اتفاقات مهم ورزشی همچون برگزاری مسابقات کشتی در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌ صورت مستقیم پوشش داده شد.

ابوطالبی در خصوص اختلاف ورزش و جوانان با برنامه ورزش زاگرس، گفت: یکی از رسالت‌های خبرنگاری بازگوکردن حقایق است و نقش اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی است و خبرنگار باید با برخورداری از اخلاق و حرفه خبرنگاری مسائل را به‌طور دقیق، موشکافانه، ضابطه‌مند و هدف‌مند بررسی و پیگیری کند تا آرامش در جامعه برقرار شود.

وی تاکید کرد: برنامه ورزش زاگرس هیچ‌گاه قصد تخریب شخصی نداشته، اما همواره واقعیت‌های ورزشی را به تصویر می‌کشاند؛ حال اینکه اداره ورزش کرمانشاه نسبت به این برنامه موضع منفی اتخاذ کرده که برای ما بی‌اهمیت است، چون برنامه ورزش زاگرس رسالت واقعی خود را دنبال می‌کند و به حواشی اطراف توجه نخواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برنامه "فوتبال زاگرس" نیز به‌ زودی پخش خواهد شد، اظهار امیدواری کرد این برنامه در پیش‌برد موفقیت فوتبال کرمانشاه تاثیرگذار باشد.

برنامه تولیدی "ورزش زاگرس" با رویکرد اتفاقات روز ورزش کرمانشاه هر هفته جمعه شب‌ها از شبکه استانی زاگرس پخش می‌شود.

تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه بر عهده سید هادی ابوطالبی و امیر دولت‌شاهی است و علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند جمعه شب‌ها ساعت 22، بیننده "ورزش زاگرس" باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار