محدودیت کردستان در حوزه اعتبارات هزینه‌ای
استاندار کردستان با اشاره به محدودیت‌های استان در حوزه اعتبارات هزینه‌ای، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری کردستان مشترکاً کمیته‌ای تشکیل داده و وضعیت اعتبارات جاری و هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی را از نزدیک احصاء و بررسی کنند و مدیران هم انضباط مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۲۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 07 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به محدودیت‌های استان در حوزه اعتبارات هزینه‌ای، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های‌شان را به درستی مدیریت کنند و انضباط مالی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: کردستان به لحاظ اقتصادی استان ضعیفی است و این مسئله باید انگیزه‌ای باشد تا مدیران بیشتر رضایت مردم و کارکنان خود را مد نظر داشته باشند.

استاندار کردستان تصریح کرد: تراکم نیرو در بعضی دستگاه‌ها زیاد است و به همین دلیل مدیران باید نه به فکر افزایش نیرو بلکه به فکر بالا بردن کارایی و بهره‌وری نیروهای موجود باشند و نباید پایین بودن اعتبارات جاری و هزینه‌ای در دستگاه های اجرایی نارضایتی ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.

وی با انتقاد از بزرگ شدن بدنه دولت در سال‌های گذشته استخدام‌های بی رویه را مانع توسعه استان عنوان کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری کردستان مشترکاً کمیته‌ای تشکیل داده و وضعیت اعتبارات جاری و هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی را از نزدیک احصاء و بررسی کنند.

زاهدی به موضوع ایجاد منطقه نمونه گردشگری در دوکانان بانه و جذب سرمایه‌گذار خارجی برای ایجاد مجتمع گردشگری اشاره کرد و به اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل منابع طبیعی کردستان دستور داد سریعاً نسبت به حذف موانع و بروکراسی اداری و تغییر و تحول اراضی موجود در این منطقه و نسبت به واگذاری آن به بهره بردار و سرمایه گذار اقدام کنند.

وی افزود: بهره بردار و سرمایه گذار حتماً باید نظرات سازمان حفاظت محیط زیست را در ایجاد منطقه نمونه گردشگری دوکانان بانه لحاظ کرده و با پیوست زیست محیطی عملیات اجرایی را آغاز کند.

ایجاد منطقه نمونه گردشگری دوکانان در شهرستان بانه از طریق شهرداری و سرمایه گذار خارجی پس از تصویب در کارگروه گردشگری و کارگروه امور زیربنایی، امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین اعتبارات جاری و هزینه‌ای استانی دستگاه‌های مشمول این اعتبارات توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار