تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در حوزه ی کاری من تحریم ها کار را به جایی رسانده بود که مجبور بودم برای سرمایه گذای و توسعه،فقط از از یک کشور خرید تکنولوژی کنم
کد خبر: ۱۲۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸ 07 November 2015
در حوزه ی کاری من تحریم ها کار را به جایی رسانده بود که مجبور بودم برای سرمایه گذای و توسعه،فقط از یک کشور خرید تکنولوژی کنم.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ارطلاعات در دومین سفر خود به استان کهگیلویه وبویراحمد و در پایان سفر خود به استان دیشب در شورای اداری استان شرکت نمود.
واعظی در سخنانی در این جلسه به تبیین سیاست های حوزه ی تحت مدیریت خود در کشور و همچنین سرمایه گذاری هایی که در این استان صورت گرفته و خواهد گرفت پرداخت.
مجبور به خرید از چینی ها بودم
مجبور به خرید از چینی ها بودم
وزیر ارتباطات،با اشاره به دوره ی تحریم ها گفت :در حوزه ی کاری من تحریم ها کار را به جایی رسانده بود که مجبور بودم برای سرمایه گذای و توسعه،فقط از از یک کشور خرید تکنولوژی کنم و آن یک کشور هم چین بود که با توجه به مطمئن بودن چینی ها به خرید ازآن ها نوع تکنولوژی و قیمت را آنها معین می کردند.اما پس از رفع تحریم ها با توجه به افزایش فروشنده ها ماتعیین می کنیم که از چه کشوری و چه نوع تکنولوژی و همچنین با چه قیمتی خرید کنیم.
ارتقاء اینترنت شهر چرام به 3G
وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول در سخنانی به توضیح کارهای انجام گرفته این شرکت ارتباطی در استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت.
وی در بخشی از سخنان خود به توسعه کیفیت اینترنت همراه اول استان پرداخت و گفت:تا الان شهرهای یاسوج ،گچساران،دهدشت،سی سخت و باشت ،اینترنت همراه اول را باکیفیت خوب دارند و شهر چرام را هم به زودی به سطح کیفی این پنج شهر می رسانیم.
صدوقی در پایان جلسه در پاسخ به تابناک در خصوص زمان بهره برداری از نسل جدید اینترنت همراه اول در شهر چرام گفت:با خرید تجهیزات و نصب حداکثر ظرف یک ماه آینده این کار صورت می پذیرد.
این سفر ربطی به سفر رئیس جمهور نداشت
خادمی استاندار در پاسخ به سئوال تابناک که آیا می توان این سفر را مقدمه حضور رئیس جمهور به استان دانست گفت:این سفر یک سفر معمولی و در راستای حوزه ی همین وزیر است.
وی در خصوص زمان سفر رئیس جمهور به استان گفت:هنوز زمان قطعی مشخص نیست اما در حال زمینه سازی انجام این سفر هستیم.
مجبور به خرید از چینی ها بودم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار