امام جمعه موقت تایباد:
امام جمعه موقت تایباد گفت: مهم‌ترین نیاز کنونی دنیای اسلام وحدت و یکپارچگی است.
کد خبر: ۱۲۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 06 November 2015
حجت‌الاسلام مرتضی محدثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تایباد با اشاره به هشدارهای مهم مقام معظم رهبری درباره نفوذ آمریکا اظهار کرد: مردم و آزادی‌خواهان جهان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از مردم ایران اسلامی یاد گرفتند و مردم ایران اسلامی و به‌ویژه همه دلسوزان باید مراقب نفوذ دشمن باشند.

وی مهم‌ترین نیاز کنونی دنیای اسلام را وحدت و یکپارچگی برشمرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمانان از تشتت و دو دستگی بین امت اسلامی سوءاستفاده می‌کنند و هرگونه ظلمی را بر مسلمانان روا می‌دارند.

امام جمعه موقت شهرستان با تجلیل از حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 13آبان افزود: دراین روز مهم و تاریخی و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی باری دیگر به ندای رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و بیزاری و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام داشتند و با آرمان‌های امام، رهبری و شهیدان عزیز تجدید میثاق کردند.

محدثی گفت: بیزاری و برائت از آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی یک وظیفه و تکلیف شرعی است که در پوست و خون این مردم انقلابی جا دارد.

امام جمعه موقت تایباد افزود: آمریکایی‌ها دشمن قسم خورده این مردم هستند و همه دنیا شاهد جنایات آمریکا و اسرائیل در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، فلسطین و بحرین هستند و هر کجای دنیا آمریکا پا گذاشت شر و بدبختی و بیچارگی را برای مردم آن کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: جنایات همه روزه داعش ارمغان آمریکا و اسرائیل برای مردم مسلمانان کشورهای منطقه هست و جالب‌تر اینکه اربابان داعش یعنی آمریکا و اسرائیل مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و هر روز هزاران جنایت را علیه مردم روا می‌دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار