عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که نخبگان ما شیفته دعوت‌نامه کشورهای غربی نباشند.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 06 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید ناصر عمادی در دیدار آیت‌الله لاریجانی رییس قوه قضائیه با نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مازندران گفت:  در عرصه‌های علم و جهاد نخبگان گمنامی داریم که هنوز شناسایی نشدند و در آینده برخی از آنها شناسایی خواهند شد.
وی با انتقاد از برخی از نخبگان که با یک دعوت نامه شیفته شده و از کشور خارج می‌شوند، افزود: بنده نمی‌توانم اصل و بنیه خودم را با دریافت چند دعوت نامه از کشورهای غربی فراموش کنم.
این پزشک بدون مرز تصریح کرد: در کنار علم و عمل باید تقوی داشته باشیم و نباید به دعوت نامه‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی آمده لبخند بزنیم و دلخوش باشیم.
وی با اشاره به اینکه باید سفارش شهدای جنگ تحمیلی که فریاد می‌زدند نباید نهضت حسینی هیچگاه فراموش شود، آویزه گوش قرار دهیم، عنوان کرد: نخبگانی که در خارج از مرزهای کشور فعالیت دارند به ترویج نهضت حسینی بپردازند.
عمادی اظهار کرد: بعد از 40 روز کار کردن در درمانگاهی در کشور برونئی از وزیر بهداشت در کشور برونئی خواست که نام این درمانگاه را به نام درمانگاه علی ابن موسی الرضا(ع)  نامگذاری کند که مورد قبول آنها قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هیچ کاری شیرین‌تر از تلاش و کوشش در راه خدا نیست، تصریح کرد: باید ماهیت واقعی نخبگان در استان تعریف شود و مسئولان نیز در قبال نخبگان مسئولیت دارند و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی و قضایی نیز مورد حمایت قرار گیرند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار