مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه برای مقابله با جریان‌های تکفیری برنامه‌های مدونی تدوین شده است گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1391 برنامه مقابله با جریان‌های تکفیری آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 05 November 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام احمد حاتمیان دیروز (چهارشنبه) در نشست با مسئولان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه گروه‌های تکفیری به عنوان ابزار برای تضعیف اسلام و مسلمانان فعالیت می‌کنند اظهار داشت: گروه‌های تکفیری برای ایجاد اسلام‌هراسی مورد حمایت استکبار قرار گرفته‌اند.

وی بااشاره به اینکه برای مقابله با جریان‌های تکفیری برنامه‌های مدونی تدوین شده تصریح کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1391 برنامه مقابله با جریان‌های تکفیری آغاز شده است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه این نهاد بر اساس فرامین رهبر انقلاب راهبردها و سیاست‌های کلان تدوین شده اجرایی می‌کند گفت: این سیاست در حوزه مقابله با فرقه‌ها و مذاهب نوپدید و تقویت هم‌گرایی و وحدت مذاهب با همدیگر است.

حاتمیان تأکید کرد: در راستای  مقابله با فرقه‌ها باید این سیاست‌ها به شکل جدی  برنامه‌ریزی شده و با نگاه علمی و هدفمند اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ترویج اندیشه افراط‌گرایی و تکفیری در دستور کار دشمنان است گفت: مهم‌ترین اندیشه افراط‌گرایی و تکفیری نقطه عطف آن افراط گری شیعی و شیعه انگلیسی است که هر دو، مورد حمایت دشمنان ما است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه نگاه ما به اهل سنت همیشه وحدت‌گرایانه بوده است افزود: گروه‌های تکفیری ابزاری برای ضربه زدن به دین اسلام تبدیل شده‌اند و این جریان‌ها در بین شیعیان هیچ پایگاهی ندارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار