رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اعلام خبر انتقال اصناف آلاینده به حومه تهران گفت: این امر باعث کاهش هزینه‌های تولید شده و از طرفی با کاهش قیمت تمام شده شرایط مناسب‌تری برای تولیدکننده و مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 04 November 2015
مس‌فروش در نشست اصناف استان تهران با استاندار با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیسیون نظارت بر سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان ابزار قانونی و بازوی اجرایی وزارت صنعت است و مطمئن باشید که اصناف مشکلات خود را می‌توانند از این طریق مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: در بحث ساماندهی اصناف آلاینده تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است که بر این اساس آنها به شهرک‌های صنعتی که در جنوب و شرق تهران در نظر گرفته شده است انتقال می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: این امر هزینه‌های تولید از قبیل خرید، حمل و نقل و ... را کاهش می‌دهد که در نهایت باعث کاهش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده می‌شود، از طرفی انتقال صنایع به شهرک‌ها باعث کاهش قیمت و خرید ارزانتر مردم نیز می‌شود.

مس‌فروش تصریح کرد: اتحادیه‌های صنفی باید فراتر از نقش قدیمی خود اقدام کند و تنها به فکر صدور پروانه نباشند بلکه مشتری‌مداری و رفع تخلفات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: اصناف برای رسیدگی به امور تولید و عرضه کالا و خدمات نباید تنها منتظر دولتی‌ها باشند بلکه خود باید نظارت کامل را در این زمینه داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان تاکید کرد: رویکرد کنونی دولت واگذاری امور به خود اصناف است که این واگذاری‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌های مشخصی که از قبل انجام شده صورت می‌پذیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار