مشکلات مربوط به ثبت اسناد و املاک در بافت های فرسوده حل و فصل می شود
کد خبر: ۱۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 04 November 2015
در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران و جمعی دیگر از معاونان و مدیران این دو حوزه برگزار شد، تصمیماتی در خصوص راهکارهای حل و فصل مشکلات ثبتی املاک واقع در بافت های فرسوده اتخاذ شد.

پیرو جلسات برگزار شده در خصوص رسیدگی به مشکلات خدماتی و زیرساختی در ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران، نشست دیگری با حضور سید صادق سعادتیان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در محل سازمان نوسازی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص مشکلات ساکنان بافت های فرسوده در رابطه با اسناد رسمی املاک و مستغلات واحدهای مسکونی، تجاری و اداری پرداخت و خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی برای حل و فصل مشکلات مربوط به اسناد ثبتی از قبیل اسناد مربوط به زمین های اوقاف، پلاک های تجمیعی، پلاک های فاقد سند و ... در بافت های فرسوده   که مشکلاتی پیچیده و قدیمی هستند، نیازمند هماهنگی با سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران دارد و امید است این سازمان بتواند با ایفای نقش مدیریت هماهنگ خود از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران برای رفع این گونه مشکلات بهره مند گردد.

سید صادق سعادتیان، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز در این جلسه جهت همکاری برای رفع معضلات شهروندان ساکن در بافت های فرسوده اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش مقرر شد در هر منطقه کارگروهی مجزا به منظور بررسی و رفع مشکلات ثبتی تشکیل شده و  در جلساتی که به صورت مستمر  و هفتگی با حضور مدیران و کارشناسان سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران، سازمان نوسازی شهر تهران و همچنین مسئولان و کارشناسان مناطق برگزار می شود، تدابیر لازم جهت رفع مشکلات ثبتی موجود در هر منطقه اتخاذ گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار