معاون فرهنگی شهردار خبر داد:
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تا سال آینده یک بسته بسیار مناسب فرهنگی در حوزه المان‌های شهری و نام گذاری خیابان‌های شهر مشهد آماده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 27 January 2015

به گزارش تابناک، وحید جلیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته فعالیت مناسبی برای معرفی شهدای مشهد مقدس انجام نشده است.

وی افزود: نسل های جدید انقلاب اسلامی نیازمند یادآوری رشادت‌های شهدای دفاع مقدس هستند. ان شاء الله تا سال آینده یک بسته بسیار مناسب فرهنگی در حوزه المان‌های شهری و نام گذاری خیابان‌های شهر مشهد آماده می‌شود.

جلیلی خاطر نشان کرد: سیاست ما در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد این است که از تلاش‌های مردمی و تشکل‌های اجتماعی که فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم، قرار است بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی به خود مردم واگذار شود.

معاون فرهنگی شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: مجموعه هابیلیان مشهد مقدس طی سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار مناسبی را انجام داده است و شهرداری مشهد نیز برنامه دارد تا از این مجموعه حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیار گسترده‌ای در میدان شهدای مشهد اجرایی می‌شود، بسیاری از مجموعه‌های خصوصی به شهرداری مراجعه کرده‌اند و معاونت فرهنگی از تمامی این عزیزان حمایت می‌کند.

جلیلی گفت: تجلیل از فعالان انقلابی به مساجد سپرده شده است و بنا داریم خود مردم فعالان فرهنگی را شناسایی و از آنها تجلیل کنند.

وی عنوان کرد: سعی ما این است که زمینه را برای ابتکارات مردمی فراهم کنیم، حمایت از مدارس نیز در زمینه برگزاری برنامه‌های دهه فجر در دستور کار ما قرار گرفته است.

جلیلی با اشاره به اعتبارات دهه فجر گفت: امسال برای حمایت از فعالیت‌های مردمی در دهه فجر بودجه یک میلیارد تومانی پیش‌بینی شده است که میزان تحقق آن بسته به میزان فعالیت مردمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار