اختصاصی تابناک/به دلیل اعتراض و سفر اعضا به عراق
جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر مشهد که به موضوع بررسی بودجه سازمان های شهرداری اختصاص داشت در چندین نوبت به دلیل عدم حضور اعضا از رسمیت افتاد.
کد خبر: ۱۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 10 March 2015

به گزارش تابناک،شصت ویکمین جلسه علنی شورای شهر به دلیل تذکر یکی از اعضا در بی نتیجه بودن جلسات به دلیل عدم امکان پرسش و سفر برخی از اعضا به کشور عراق در چند نوبت از رسمیت خارج و رای گیری اجبارا متوقف شد.

محمدرضا دیمه کار دراین جلسه ضمن اعتراض به نحوه اداره جلسه توسط سرویها گفت:جلسه ای که در آن اجازه طرح سوال به اعضا داده نشود کارآیی نداشته و ما به عنوان منتخبان مردم باید اجازه اظهار نظر و پرسش داشته باشیم.

سرویها نیز در جواب وی گفت:من رئیس جلسه هستم و تشخیص می دهم چه کسانی صحبت کنند و شما هم هر وقت رئیس شدید جلسه را مطابق نظر خودتان اداره کنید.

در ادامه دیمه کار گفت:من هم اگر استعفا بدهم در دوره آینده رئیس شورا خواهم شد.

وی در ادامه خواست به دلیل بیماری جلسه را ترک کند که به دلیل از رسمیت افتادن جلسه،اعضا از وی خواهش کردند در جلسه بماند که وی نیز موافقت کرد.

سفر 4 نفر از اعضا به کشور عراق

همچنین در جلسه روز گذشته آقایان صاحبی،اخلاقی،خلیل موحد و انتظاری هروی به دلیل همراهی شهردار در سفر به کشور عراق غایب بودند وآقایان نخعی راد،لطفی و دبیریان نیز غیبت داشته و ستاری نیز اوایل جلسه،شورا را ترک کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
این شورا نباشد بهتر است خاک برچوک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار