رييس پليس فتا استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس فتا استان اصفهان گفت: زن جواني كه از طريق ارسال پيامك به شهروندان در استان‌هاي مختلف با مضمون برنده شدن در قرعه كشي اقدام به كلاهبرداري و برداشت از حساب آنها مي‌كرد توسط كارآگاهان پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 03 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ "مصطفي مرتضوي " اظهار كرد: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي از طريق ارسال پيامك با مضمون برنده شدن در قرعه كشي، اطلاعات حساب بانكي آنها را دريافت و سپس اقدام به برداشت وجوه‌شان كرده است، موضوع در دستور كار ويژه كارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: با پيگيري‌هاي صورت گرفته در فضاي مجازي سرانجام زن جواني كه دست به اين عمل مجرمانه زده بود شناسايي و دستگير شد.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: متهم كه ابتدا منكر هرگونه جرمي بود هنگامي كه با مدارك و مستندات پليس روبرو شد به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را كسب درآمد از اين راه عنوان كرد.

مرتضوي خاطرنشان كرد: متهم در اعترافات خود عنوان كرد، روزانه به بيش از 500 نفر در استان اصفهان و استان‌هاي ديگر كشور پيامك ارسال كرده و از اين طريق توانسته بود چندين ميليون تومان سرقت كند.
وي با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، تاكيد كرد: براي دريافت هرگونه جايزه اهدايي نيازي به مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز يا ارائه اطلاعات حساب بانكي نيست و شهروندان بايد مراقب اين گونه كلاهبرداران باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار