مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از جمع آوری 753میلیون ریال زکات در کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد
کد خبر: ۱۲۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 03 November 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از جمع آوری 753میلیون ریال زکات در کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: زکات یکی از فروعات دین اسلام می باشد و کسانی که زکات به آنها تعلق می گیرد بایداحکام آنرا دقیق بیاموزند چرا که اگر به احکام اقتصادی اسلام در خصوص زکات توجه کرده وبه آن عمل نماییم آثار مثبت آن به زودی در زندگی ما آشکار خواهد شد.
فروزنده افزود: زکات موجب زیاد شدن مال، برکت در رزق، سلامتی و خشنودی خداوند خواهد شد وستاد احیاء زکات با برنامه ریزهای موثری که انجام داده، استقبال مردم از این سنت خداوندی بحمدالله خیلی خوب بوده و در حال حاضر مشغول جمع آوری زکات از مردم خوب و فهیم شهرستان هستند.
وی تصریح کرد: ستاد احیاءزکات شهرستان با برگزاری جلسات متعدد در دفتر امام جمعه و عاملین زکات و با همکاری فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص احیاء این فریضه الهی گام مثبتی برداشته است.
فروزنده اظهار کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ753میلیون ریال زکات واجب و مستحبی مردم خیر و نیکوکار شهرستان جمع آوری شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: جمع آوری زکات از مردم فهیم شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و زکات جمع آوری شده از هر شهر و یا روستا در جاهای عام المنفعه و کمک به ایتام و مردم فقیر همان منطقه هزینه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار