به دنبال بارش های اخیر جاده روستای داریان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه روز دوشنبه مسدود شد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 02 November 2015
به دنبال بارش های اخیر جاده روستای داریان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه روز دوشنبه مسدود شد.

فرماندار پاوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال بارشهای اخیر و نفوذ آب در لایه های زمین مجاور، جاده داریان ریزش کرده و موجب مسدود شدن این مسیر شده است.

پرویز ایده پور افزود: به محض با خبر شدن از این موضوع به همراه مسئولان مربوطه در محل حاضر شده و بررسی های لازم برای چگونگی بازگشایی این راه انجام شد.

وی اضافه کرد: به دلیل حجم ریزش سنگهای موجود بر روی جاده و همچنین پرتگاه بسیار خطرناک زیر جاده و وجود امکانات و تجهیزات سد داریان در قسمت زیرین جاده، امکان بازگشایی راه از طریق ریختن سنگها به زیر جاده عملا غیرممکن است.

وی گفت: ضمن هماهنگی با مسئولان سد داریان مقرر شد تا با استفاده از امکانات و ماشین آلات سد و امکانات اداره راه و شهرسازی نسبت به خرد کردن سنگها و حمل آن ها به نقطه ای دیگر برای بازگشایی جاده اقدام شود.

ایده پور اظهار کرد: عملیات بازگشایی این راه در صورت عدم بارندگی سه تا چهار روز بطول خواهد انجامید و اگر بارندگی ادامه یابد به دلیل وجود تراشه هایی با ارتفاع زیاد کنار جاده هر لحظه امکان مجدد ریزش کوه نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه این ریزش کوه بیش از دو میلیارد و500 میلیون ریال خسارت به جاده داریان وارد کرده افزود: برای تردد اهالی روستا راه جایگزین از محل تاج سد داریان با همکاری مسئولان سد تا بازگشایی جاده باز شده تا مردم روستا بتوانند از این طریق به شهر پاوه سفر کنند.

روستای داریان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه است که با حدود 800 نفر جمعیت در 15 کیلومتری این شهر قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار