رئیس شورای عالی استان‌ها:
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بیش از 3 هزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها را بانوان تشکیل می‌دهند که نقش سازنده و ارزشمندی در شوراها ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 01 November 2015
به گزارش تابناک قم، غلامرضا بصیری‌پور در نخستین همایش بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای سراسر کشور با اشاره به اینکه 117 هزار عضو هم‌اکنون در شوراهای اسلامی در سراسر کشور داریم، اظهار کرد: این تعداد در 38 هزار بخش شورایی در حال فعالیت هستند.

 وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در شوراهای اسلامی افزود: بیش از 3 هزار نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها را بانوان تشکیل می‌دهند که نقش سازنده و ارزشمندی در شوراها ایفا می‌کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه 2.5 درصد جمعیت شورای اسلامی شهرها و روستاها را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برگزاری این جلسات می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط هر چه بیشتر و همفکری میان آنها باشد.

بصیری‌پور با بیان اینکه بانوان انگیزه زیادی برای کار دارند، تاکید کرد: باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای گسترش کارها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر به بانوان اعتماد بالایی دارند، یادآور شد: روسای شورای شهر در دو شهر سنندج و کرج از بانوان هستند و علاوه بر آن بسیاری از بانوان شوراها ریاست کمیسیون‌ها را بر عهده دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار