بیش از 80 خیریه و تشکل مردمی به عنوان سرمایه های اجتماعی وبا هدف انجام فعاليت های داوطلبانه با گرايش فرهنگي، اجتماعي، مذهبي و... در شمال تهران فعالیت مي كنند.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 01 November 2015
سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با حضور در چهارمین جلسه شوراي هماهنگي مشاركتهاي منطقه يك که با حضور مجید سعادتمندی قائم مقام معاونت و مدیر مرکز خدمات اجتماعی ، اوالي مدير مشاركتهاي اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشاركتهاي اجتماعی، اعرابی دبیر دبیران شورایاری های منطقه یک ، فیوضات نماینده سازمان های مردم نهاد و... برگزار شد با بیان این خبر اظهار داشت: بیش از 80 خیریه و تشکل مردمی در شمال تهران شناسایی شده است که از این تعداد 20 تشکل با دبیرخانه شهرداری منطقه یک در تعامل و همکاری هستند.

وی گفت: 14 کارگروه تشکیل شده است که هر کدام شامل یک دبیر و سایر اعضا بوده و در راستای اهداف مدیریت شهری طرح ها و برنامه های خود را به دبیرخانه ارائه می دهند تا پس از تایید با حمایت شهرداری اقدام به فعالیت نمایند .

معاون شهردار منطقه یک افزود: بیشترین طرح های اجرایی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال اجراست که با حضور اساتید و دعوت از شهروندان به صورت کارگاه های آموزشی در سراهای محلات و... در حال برگزاری است.

وی همکاری تشکل ها را در مناسبتهای مختلف از دیگر اقدامات دانست و گفت: آسمان آبی ، زمین پاک، روز جهانی کودک، هفته گردشگری ، ماه رمضان ، ماه محرم و... از جمله برنامه هایی بوده است که با همکاری این تشکل ها در سطح منطقه اجرا شده است.

کارگران تصریح کرد: در سال گذشته 8 تفاهمنامه به اجرا رسید و امسال نیز از ابتدای سال تا کنون 2 برنامه تایید و 2 برنامه دیگر نیز در حال بررسی است.

وی انتخاب 27 نماینده در هر محله از منطقه به عنوان نماینده سمن ها در محلات جهت ارتباط بیشتر با سمنهای منطقه را از دیگر اقدامات دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار