تا یک ماه آینده:
مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک بهمن از راه اندازی خط اول تولید این واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه هشت هزارمترمکعب تا یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱ 01 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدحسن زینی در بازدید رئیس شورای شهرستان اردکان از بخش های مختلف کارخانه کاشی بهمن در بخش عقدا از راه اندازی خط اول تولید کاشی و سرامیک بهمن تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: عملیات احداث این کارخانه از سال 1392 آغاز شد و در کمترین زمان ممکن تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به فعالیت 20 ساله درحوزه احداث کارخانجات و تولید کاشی و سرامیک تصریح کرد: با راه اندازی خط اول تولید کاشی در این واحد, روزانه بیش از هشت هزارمترمکعب انواع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی خواهدشد.
زینی استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاران , مدیران و کارگران اردکانی را یکی از عوامل توفیق این مجموعه در راه اندازی کارخانه بهمن دانست و اضافه کرد: در حال حاضر مشغول جذب و پذیرش کارکنان و کارگران هستیم و در مرحله اول قریب به 100 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
زینی به احداث زیرساخت های لازم برای نصب و راه اندازی 4 خط تولید کاشی در این کارخانه اشاره کرد و گفت: با گشایش اعتبارات بانکی تا پایان سال آتی و خرید و نصب دستگاه ها در اردیبهشت ماه 95 سه خط تولید دیگر به این کارخانه اضافه خواهد شد.
مدیرعامل کارخانه کاشی بهمن ادامه داد: با راه اندازی تمامی خط های تولید در اردیبهشت ماه سال آینده و افزایش تولید روزانه به 32 هزارمترمکعب, زمینه اشتغال مستقیم برای 220 نفر کارگر بومی فراهم خواهد شد و قریب به 600 نفر هم به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهندشد.
وی با اشاره به مساحت 15 هکتاری این کارخانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای مناسبی برای ایجاد فضای سبز در محوطه کارخانه فراهم است و در این راستا در حال تهیه و طراحی طرح جامعی هستیم.
سیدمحسن بزاززاده اردکانی مدیر کارخانه بهمن هم با اشاره به نگاه جدی مدیرعامل و هیات مدیره این واحد تولیدی به مقوله درختکاری و فضای سبز گفت: حفظ و احترام به محیط زیست اردکان یکی از اولویت های مهم ما در حوزه تولید کاشی و سرامیک است.
وی تصریح کرد: براساس طرح جامعی که در حال طراحی است مقررشده 12 فضای سبز هم شکل در محوطه کارخانه ایجاد شود و هرفضا به نام فصلی از سال نامگذاری شود.
بزاززاده اردکانی افزود: دراین راستا هر بخش را با نام فصل و مهمترین مناسبت و رویداد آن فصل نامگذاری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال بخش آذر به نام دانشجو , بخش بهمن به نام فجر, بخش فروروین به نام نوروز و غیره نامگذاری خواهد شد.
گفتنی است رئیس شورای شهرستان اردکان به مناسبت روز روستا از کارخانه بهمن در بخش عقدا, پارک صنایع و روستای سرو سفلی بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
سلام.لطفا برای استخدام در کارخانه راهنمایی کنید!.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
شوروع
رضاکارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
لطفا اگر استخدام کارگر حتی جهت خط تولید هم دارید اعلام فرمایید
علیرضا فتاحی اردکانی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
سلام واسه خط لعاب یا لعاب سازی نیرو میخوای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار