گروه ام‌اس سنتر متشکل از بیماران مبتلا به بیماری ام‌اس با سفر به یزد از آثار تاریخی و باستانی این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 31 October 2015

به گزارش تابناک یزد،گردشگری و سفر به نقاط مختلف کشور یکی از برنامه های مهم گروه «ام‌اس سنتر» است که با حضور بیماران مبتلا به این بیماری برگزار می‌شود، شهرزاد علیپور به عنوان یکی از مسئولان این گروه گفت: گروه ام‌اس سنتر فعالیت جدی و مستمر در فضای مجازی دارد و در حال حاضر ۸ هزار کاربر از طریق اینستاگرام، تلگرام و سایت تخصصی، عضو این گروه هستند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری و انجام فعالیت‌های ورزشی در نشاط و شادابی روحیه این گروه تاثیر بسزایی دارد، یادآور شد: گروه کوهنوردی ام‌اس سنتر با هدف تغییر دید جامعه نسبت به این بیماری تشکیل شده و تاکنون به قله‌های دماوند، سبلان و کوه آرارات ترکیه صعود داشته است.

علیپور ادامه داد: گروه ام‌اس سنتر همچنین با سفر به یزد و صعود به قله شیرکوه این استان از آثار تاریخی همچون مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد و مجموعه امیرچخماق بازدید کردند و در ادامه سفر به کویر مصر را در برنامه خود دارند.

سرپرست این گروه با تاکید بر اینکه بیماران مبتلا به ام‌اس ناتوان نیستند، تصریح کرد: بیماران مبتلا به ام‌اس می‌توانند از طریق سایت تخصصی به آدرس www.mshiking.ir  و صفحه اینستاگرام به آدرس www.instagram.ir/mshiking  و همچنین صفحه تلگرام  www.telegram.me/mshiking  در این گروه عضو شوند.

وی اضافه کرد: گروه ام‌اس سنتر پذیرای تمامی بیماران مبتلا به ام اس علاقه مند به سفر، ورزش و سفر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار