مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به وقوع بارش و کاهش دما در استان گفت: هم‌اکنون تمام دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم را برای کنترل بحران‌های احتمالی دارند.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 31 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌علی شایانفر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بر اساس وظایفی که مجموعه مدیریت بحران در استان دارد، همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها آمادگی لازم را برای کنترل بحران‌های احتمالی دارند.

وی ادامه داد: البته با توجه به کم‌آبی موجود در مشهد امیدوار هستیم بارندگی خوبی در استان انجام شده و شاهد وقوع کمترین مشکلات در این زمینه باشیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: هشدارهایی که درباره وقوع بارش در خراسان رضوی به ما اعلام شده، در حد اطلاعیه است و این امر بیانگر آن است که احتمال وقوع سیل یا بحران‌های احتمالی کم است اما اگر این اطلاعیه به اخطاریه تبدیل شود،‌ ما نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم را به مردم انجام می‌دهیم.

شایانفر به افت 15 درجه‌ای دما اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون محورهای مواصلاتی استان در حال رصد هستند و آمادگی‌های لازم برای کنترل بحران‌های احتمالی و امدادرسانی وجود دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به پیش بینی اداره‌کل هواشناسی، به نظر نمی‌رسد بارش‌های سطح شهر مشهد مشکل خاصی را برای مردم به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار