امام جمعه یزد گفت: نامه اخیر مقام معظم رهبری به رییس جمهوری درباره برجام تکلیف مردم و مسئولان را در این امر مهم به خوبی روشن کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 30 October 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اهمیت این نامه افزود: مقام معظم رهبری در نامه خود به رییس جمهوری مسائلی را بیان کردند که فصل الخطاب است و باید برای تحقق آنها تلاش و برنامه ریزی شود.


وی ادامه داد: بدون شک باید این نامه مهم را حسن ختام در قضیه مهم هسته ای برای مردم و بخصوص مسئولان بدانیم که همه موفقیت ها در گرو عمل به وظایف و پیگیری رهنمودهای رهبر فرزانه است.


امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: فرامین مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف نقشه راه مردم و مسئولان برای تحقق اهداف عالیه نظام است که باید همواره جدی گرفته شود.

ناصری اضافه کرد: نامه راهگشای مقام معظم رهبری به رییس جمهوری سد راه نفوذ و تحقق اهداف استکبار جهانی در موضوع مهم هسته ای ایران مقتدر اسلامی و نظام شد.
وی به موضوع مهم نفوذ استکبار جهانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در زوایای مختلف اشاره و مهمترین آن را همان تلاش برای نفوذ فرهنگی در جامعه و بین جوانان ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: مهمترین نفوذ مسائل فرهنگی و اخلاقی است که باید مردم و بخصوص خانواده ها و همچنین مسئولان امر در قبال آن جدی باشند.

ناصری، یاد و خاطره شهدا و بخصوص شهدای دانش آموز و شهید حسین فهمیده را گرامی داشت از مردم و خانواده ها و متولیان فرهنگی و آموزشی خواست، ضمن تقویت باورهای دینی جوانان مواظب توطئه های فرهنگی دشمنان باشند.
وی به خطر استفاده از فضاهای مجازی در برهه کنونی به عنوان یک مسئله خطیر اشاره کرد و از مردم و بخصوص خانواده ها و فرهنگیان خواست ضمن آسیب شناسی مواظب اهداف دشمنان در این بخش مهم باشند.

ناصری به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بین مردم اشاره کرد و احیا و فرهنگ سازی آن به عنوان یک تکلیف دینی و انقلابی را خواستار شد که فراموشی آن موجب بروز برخی مسائل شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار