مطبوعات استان قم، پنجشنبه هفتم آبان ماه، به موضوعات گوناگونی از جمله بلاتکلیفی بخشی از طرح های کلان شهری، هشدار به دریافت کنندگان زمین از راه و شهرسازی، رضایت زائران از ارتقا سطح خدمت رسانی در قم، بهره مندی بیش از 2700 واحد صنعتی ازشبکه گاز، طرح بینایی سنجی در100 پایگاه قم، اهدای بیش از سه هزار واحد خون در قم پرداختند.
کد خبر: ۱۲۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 29 October 2015
روزنامه ایمان 

این روزنامه تیتری با عنوان بخشی از طرح های کلان شهری بلاتکلیف است را به نقل از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم را منتشر کرده است در این مطلب حجت الاسلام سید محمد آتش زر با بیان اینکه بخشی از طرح های کلان به دلیل عدم تعریف ارتباط مشخص میان سازمان عمران و نوسازی و شهرداری بلاتکلیف می باشد،گفته است: با توجه به اینکه بخشی از طرح ها از خارج از منابع داخلی شهرداری درحال اجراست، شهرداری باید 50 درصد سهم خود را به صورتی ساماندهی کند که بتواند به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل کند.

در تیتر دیگر از رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم مطلبی با عنوان نمای ساختمان های قم ریاکارانه است انعکاس یافته است در این مطلب مصطفی سعادت طلب با اشاره به اینکه نما در قم جایگاه مناسبی ندارد گفت: نماهای امروزی جنبه ظاهری و ریاکارانه دارد در حالی که در معماری اسلامی صرفا به کارکرد توجه می شود.

روزنامه ایمان همچنین خبر تخصیص 10 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های گردشگری قم طی شش ماهه نخست سال جاری از سرپرست دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را نیز قم منتشر کرده که کاظم فدائیان با اشاره به اینکه این رقم از اعتبارات ملی سال گذشته تخصیص یافته ، اظهار داشته است: این مبلغ برای پنج طرح عمرانی توسط این اداره کل انجام شده است.

روزنامه شاخه سبز

این روزنامه تیتری با عنوان طرح بینایی سنجی در 100 جایگاه قم اجرا می شود را به نقل از مدیرکل بهزیستی قم منتشر کرده است در این مطلب رضا سلیقه با اشاره به اجرای طرح بینایی سنجی از اول آبانماه افزود: در تمام مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، مراکز بهداشتی و سایر پایگاه ها در شهر و روستا طرح غربالگری کودکان انجام می شود و والدین با مراجعه به موقع و انجام بینایی سنجی کودکانشان می توانند از مشکلات بعدی ناشی از تنبلی چشم پیشگیری کنند.

اهدای بیش از سه هزار واحد خون در قم از دیگر تیترهای این روزنامه است که معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم از اهدای سه هزار و 362 واحد خون طی مهرماه خبر داده است.

برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات رقابت مهر استانی، فعالیت شش هزار طلبه وبلاگ نویس در کوثر بلاگ، شناسایی 500 انشعاب غیرمجاز آب در کهریزک، رقابت کشتی گیران قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی و جهانی نوجوانان، رقابت 5 پینگ پنگ باز قم در مسابقات دختران نونهال کشور، ورزش بانوان معلول قم در مسیر پیشرفت و میزبانی صبای قم از تراکتورسازی تبریز با چاشنی انتقام از دیگر تیترهای این روزنامه است.

نشریه آوای قم

این هفته نامه ، بهره مندی بیش از 2700 واحد صنعتی قم از شبکه گاز به نقل از مدیرعامل شرکت گاز استان قم را تیتر کرده و از قول غلامرضا فرجی مدیرعامل شرکت گاز آورده است: این تعداد واحد از نعمت گاز بهره مند و به شبکه سراسری گاز متصل شده اند. همچنین در این مطلب به گازرسانی در 15 شهرک صنعتی اشاره شده است.

فعالیت 180 واحد آموزشی بدون مجوز در قم، برگزاری همایش عاشوراییان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، تقدیر از توجه شهرداری به خدمات شهری و فضاسازی مناسب، برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی ، نگاه ویژه دولت به استان ها در برنامه ششم توسعه، مراسم 13 آبان ماه قم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می شود و کشتی گیر ناشنوای قم صاحب نشان برنز کشور شد ، از دیگر تیترهای این نشریه می باشد.

نشریه گویه

این نشریه تیتر بیش از 20 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی قم را به نقل از مدیرکل بهزیستی استان منتشر کرده و از قول دکتر رضا سلیقه آورده است: 20 هزار و 104 نفر کل معلولین در استان قم هستند که از این تعداد 11 هزار و 626 نفر مرد و تعداد 8 هزار و 476 نفر زن هستند همچنین از این تعداد 12 هزار و 520 نفر مستمری بگیر هستند.

رشد 80 درصدی بستری جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی قم از دیگر اخبار این نشریه است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار