رییس اداره بهزیستی اردکان از برگزاری 26 کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان توسط این اداره خبر داد و گفت : این کارگاه ها با هدف ترویج الگو و مهارت های زندگی خانوادگی در بین زوج های جوان و خانواده های نوبنیاد و توانمندسازی آنان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 29 October 2015

به گزارش تابناک یزد،ولی عضدزاده افزود: تحکیم بنیان خانواده‏ها عامل تعالی انسانها در خانواده و جامعه و موجب کاهش آسیب های اجتماعی است و به پیشرفت جامعه منجر خواهد شد، بنابراین ضروریست همه ارگانها با اهتمام به این موضوع بپردازند.

رییس اداره بهزیستی اردکان با بیان آنکه حوزه پیشگیری اداره بهزیستی اردکان در سال 93 به برگزاری بیش از 26 کارگاه آموزشی برای حداقل 780 نفر از زوج های جوان اقدام کرده است ، خاطرنشان کرد : هر کارگاه آموزشی برای حداقل 30 زوج برگزار می شود.
به گفته وی از سرفصل های این کارگاه‏ها‏ی آموزشی می توان به، مهارت های زندگی، تقویت روابط عاطفی میان زوج‏ها، انتظارات زوج ها از یکدیگر، مدیریت اختلاف های خانوادگی، کنترل هیجان‏های زندگی، داشتن یک خانواده شاد و ایجاد رضایت در زندگی، جلوگیری از سردی روابط در زندگی مشترک، پیشگیری از طلاق، حقوق زن و شوهر از نظر اسلام و معاشرت با اقوام همسر اشاره کرد.
عضدزاده یاد آور شد: بهزیستی اردکان سال گذشته با همکاری موسسه های غیردولتی از جمله موسسه مهرورزان ، باران کویر و مددیاران کارگاه های آموزشی با موضوعات مهارتهای زندگی( 6730 نفر)، پیش از ازدواج (65 نفر)، آموزش خانواده (660 نفر) ، پیشگیری از اعتیاد (5941 نفر)، پیشگیری از معلولیتها (90 نفر) و زوج های جوان (780 نفر) برای قشرهای مختلف مردم شهرستان از جمله کودکان مهدهای کودک، دانش آموزان، دانشجویان، مدیران و مربیان مهدهای کودک ، کارگران ، زوج های جوان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی برگزار کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار