رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي از پلمب 21 واحد صنفي پوشاک زنانه در راستاي اجراي نظارت بر اماکن عمومي تبريز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 28 October 2015

به گزارش  تابناک تبریز، سرهنگ "عليرضا هنردوست" با بیان این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي ساماندهي وضعيت صنف پوشاک زنانه، اداره نظارت بر اماکن عمومي استان، طرح نظارت بر صنف البسه و پوشاک را در قالب چهار اکيپ نظارتي به مدت دو روز در سطح شهر تبريز به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: در طي اجراي اين طرح بالغ بر 346 واحد صنفي مرتبط با البسه و پوشاک زنانه مورد بازديد قرار گرفته و به تعداد 124 نفر از مديران واحدهاي صنفي در خصوص رعايت ضوابط و مقررات اماکن عمومي مبني بر ممنوعيت عرضه لباس هاي معرف فرهنگ غربي، عدم در معرض ديد گذاشتن مانکن ها و البسه ينامتعارف، عدم بکارگيري فروشنده آقا در صنف زنانه و رعايت حجاب اسلامي توسط فروشندگان خانم، تذکر و آموزش هاي لازم داده شد.

وي يادآور شد: از تعداد 76 واحد صنفي ديگر نيز به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات تعهدات لازم اخذ شد.

اين مقام انتظامي همچنين اضافه کرد: به تعداد 36 باب واحد صنفي مرتبط نيز به دليل عدم توجه به مقررات و دستورات اداره نظارت بر اماکن عمومي و عدم رعايت هنجارهاي اجتماعي و كشف 183ثوب البسه نامتعارف و تعدادي دستگاه کيس و لپ تاپ حاوي موارد ممنوعه و اقلام ممنوعه ي ديگر برگ اخطاريه تعطيلي صادر و متعاقب آن تعداد 21 واحد صنفي پس از اتمام مهلت قانوني تعطيل و پلمب شدند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار