مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز از برگزاری همایش آموزشی خادمین آرامستان های شهرها و روستاهای استان آذر بایجان شرقی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 28 October 2015

به گزارش  تابناک تبریز و به نقل از سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت : هدف از برگزاری اولین همایش آموزشی خادمین آرامستان های شهرها و روستاهای استان آذر بایجان شرقی که توسط اتحادیه آرامستان های کشور طراحی گردیده است ، ارتقای سطح دانش تخصصی خادمین در خصوص غسل ، طهارت ، کفن و دفن صحیح و شرعی اموات مسلمین است.

وی افزود : یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش آموزشی خادمین آرامستان ها ، ارج نهادن به مقام و شغل فعالان این عرصه در آرامستانها و ارتقاي سطح علمي و آموزشي خادمين آرامستان ها ی شهر ها و روستا های استان براي پیشگیری از بیماری های واگیردار و عفونی به جهت ارتباط مستقیم با اجساد اعلام کرد.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري تبریز با اشاره به اينكه در اين همايش در خصوص سختی شغل كليه کارکنان سازمان آرامستان ها به مسوولان اطلاع رساني مي شود، افزود: پیگیری بحث حق و حقوق فعالان این عرصه از جمله مواردي است كه در اين همايش به آن پرداخته مي شود.

فرخ جلالی گفت : در اين همايش خادمین آرامستان های شهرها و شهرستان های استان آذربایجان شرقی ، در تبریز حضور خواهند یافت.

اين همايش روز دوشنبه ، مورخه 11 آبان ماه 1394در محل فرهنگسرای بزرگ الغدیر و بعد از ظهر همان روز با حضور در مجموعه گلزار شهدا و بازدید از سردخانه های مجهز و سالن های تطهیر سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :