رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی گفت: به‌دنبال این هستیم که بتوانیم مسابقات لیگ استان را در رده نونهالان برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 27 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با آخرین فعالیت‌های هیئت تکواندو خراسان‌رضوی اظهار داشت: خوشبختانه در هفته تربیت‌بدنی اقدامات خوبی از سوی هیئت تکواندو استان صورت گرفت که می‌توان مهم‌ترین آن را غبار روبی مزار شهدا با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی دانست.

رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی با بیان اینکه کارگاه آموزشی و استعدادیابی «پومسان» دختران و پسران در مشهد برگزار شد، افزود: به دنبال این هستیم که بتوانیم مسابقات لیگ استان را در رده نونهالان برگزار کنیم.

حسین‌زاده بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌ هیئت تکواندو در 6 ماه دوم سال برگزاری لیگ استان و هدفمان این است که این مسابقات را به صورت انفرادی و در اواخر آذرماه برگزار کنیم و بتوانیم از طریق برگزاری این لیگ خود را برای مسابقات و اعزام‌های سال آِینده آماده سازیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در خراسان رضوی 83 باشگاه تکواندو وجود دارد که در همین راستا تعداد تکواندو کاران ساماندهی شده در استان 22 هزار و 809 نفر و تعداد تکواندو کاران فعال که حق هزینه امسال خود را به فدراسیون واریز کرده‌اند 7 هزار و 799 نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار