رییس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: برای نخستین بار در صنعت پالایش نفت ایران، پالایشگاه تبریز برای معرفی محصولات تولیدی خود و تبیین خط مشی های این شرکت اقدام به ارایه نرم افزار اندوریدی در کافه بازار کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 27 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ، مهندس شاکر خفایی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: این نرم افزار در راستای ارتقا دانش فنی و معرفی صنعت پالایش نفت تبریز، فعالیت ها، اهداف و محصولات شرکت به مخاطبان، تهیه شده است.

وی اظهار کرد: در قسمت فراورده ها و محصولات این نرم افزار تمامی اطلاعات لازم در خصوص مواد اولیه، انواع تولیدات و ظرفیت روزانه هر یک، قیمت و مشخصات فنی هر یک از محصولات درج شده است.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: در بخش معرفی شرکت کاربران می توانند در خصوص تاریخچه شرکت، نقش پالایشگاه تبریز در هشت سال دفاع مقدس، چشم انداز، خط مشی و منشور اخلاقی شرکت به همراه سرود سازمانی آن اطلاعات لازم را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش واحدهای تولیدی و پشیتیبانی شرکت مطالب مورد نیاز کاربران در خصوص فرآیند تولید، انواع تولیدات و سرویس های جانبی، آزمایشگاه ها و مخازن پالایشگاه تبریز ارایه شده است.

خفایی افزود: در این نرم افزار در خصوص اقدامات زیست محیطی پالایشگاه از جمله مدیریت و کنترل آلودگی هوا، مدیریت پساب، مدیریت پسماند، مدیریت آلودگی خاک و آبهای زیر زمینی و توسعه فضای سبز اطلاعات لازم برای کاربران ارایه شده است.

وی اضافه کرد: در بخش سامانه مدیریتی اطلاعاتی در خصوص سامانه های مدیریتی، دستاوردها و گواهینامه های ملی و بین المللی شرکت پالایش نفت تبریز همراه با توضیحات لازم و تصاویر گواهینامه ها درج شده است.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز یادآور شد: در این نرم افزار امکان دسترسی به مناقصه ها و مزایده های پالایشگاه و وضعیت بورس و سهام شرکت از طریق اتصال به اینترنت امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: پالایشگاه تبریز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات تمامی طرفهای ذینفع در راستای بهبود عملکرد این شرکت از طریق شماره پیامکی 100006 و شماره تلفن 04134211925 می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار