معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در این استان، 23 تن جان باختند و 598 تن مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی در تشریح فعالیت های اورژانس در سه روز گذشته با توجه به ایام سوگواری سید الشهدا افزود: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی بوس و سواری پیکان در محور قدیم قم - تهران، 20 تن شامل 18 تبعه افغان و دو ایرانی جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون که ساعت یک و 30 دقیقه بامداد 29 مهرماه در محور نیزار – دلیجان رخ داد، یک تن جان خود را از دست داد و سه تن نیز مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در این سه روز به 2 هزار و 837 نفر خدمات درمانی و سرپایی ارائه شد که که تعدادی از مراجعان تیز با توجه به وخامت حال و نیاز به بررسی بیشتر با آمبولانسهای اورژانس به مراکزدرمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: همچنین فوریت های پزشکی خدمات تخصصی روزانه و روزمره ای را در72  ساعت گذشته شامل برقراری4320 تماس با 115استان و انجام 670ماموریت در دو بخش شهری و جاده ای می باشد.

فراهانی اذعان داشت: در این ماموریت ها تعداد 566 شهری، 104 مورد جاده ای در رابطه با بیماری های قلبی، تنفسی، مسمومیت، سقوط، تصادف، سوختکی و زایمان به ثبت رسیده است.

وی گفت: در 72 ساعت 236 تصادف رخ داد که از این میان 193مورد تصادف درشهر و 43تصادف درجاده اتفاق افتاده است .

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در خصوص تعداد مجروحان و فوتی ها گفت: در مدت 3 روز گذشته متاسفانه این تصادفات 277مجروح و2 مورد فوتی به همراه داشت که یک مورد آن موتور سوار و شهری گزارش شده است.

فراهانی عنوان کرد: به طور کلی در3روز گذشته نیز تعداد 148 موردتصادف موتورسوار رقم خورد که 180مجروح در پی داشت و از این میان 118مجروح به مراکزدرمانی و 61مجروح نیز بصورت سرپایی درمان شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار