تابناک: مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان از افتتاح چند پروژه شامل مجتمع خدماتی و پل، در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 27 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، داریوش امانی افزود: دو مجتمع خدمات بین راهی در کیلومتر 16 جاده مبارکه - اصفهان در مساحتی بالغ بر12 بر هزار و 348 متر مربع در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به صدور موافقت اصولی این طرح در سال 92 گفت: این پروژه در مدت کمتر از دو سال با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ارائه خدمات به مسافران به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان افزود: تا پایان سال جاری دو مجتمع خدماتی رفاهی 'فانوس' و 'رستو' در محورهای اردستان – کاشان و شهرضا – آباده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

امانی ادامه داد: دراین مجتمع ها تمام امکانات رفاهی مانند جایگاه سوخت، رستوران، غرفه های تجاری، استراحتگاه رانندگان، نمازخانه و آلاچیق برای رفاه مسافران تعبیه شده است.

وی با اشاره به جایگاه اول اصفهان در تعداد مجتمع های بین راهی افزود: امید است با ایجاد امکانات رفاهی مناسب در این مجتمع های بین راهی گام ارزشمندی در راستای کاهش تلفات جاده ای برداشته شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های اصفهان همچنین افتتاح سه پل عابر پیاده در جاده اصفهان، نایین در محور فرودگاه در روستاهای دینان، مولنجان و زمان آباد به طول 40 متر و ارتفاع شش متر با سازه فلزی را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر عنوان کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار