نماینده مردم مشهد در مجلس عنوان کرد :
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف‌های بودجه دانشگاه‌های فرهنگیان باید استانی و مستقل شود و نباید به‌صورت تنخواه بودجه بگیرند.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 23 October 2015
سید هاشم بنی‌هاشمی در جلسه مشترک مجمع نمایندگان خراسان رضوی با مدیران دانشگاه فرهنگیان استان که در ساختمان دیوان محاسبات برگزار شد، اظهار کرد: امروز ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی وضعیت کاملاً نامناسبی دارد و به دلیل فرسودگی تنها با یک زلزله 5 ریشتری تخریب می‌شود.

وی افزود: باید یک شهر دانشگاهی را در کنار دانشگاه فردوسی برای فرهنگیان داشته باشیم تا مشکلات این قشر از دانشجویان نیز حل شود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: ردیف‌های بودجه دانشگاه‌های فرهنگیان باید استانی و مستقل شود و نباید به‌صورت تنخواه بودجه بگیرند.

محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه یادآور شد: باید فقط معلم‌ها از دانشگاه فرهنگیان باشند زیرا امروز می‌بینیم که برخی از مربیان مهدکودک هم که زیر نظر بهزیستی هستند اعلام داشتند که باید زیر نظر آموزش‌ و پرورش قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار