تردد هرگونه موتورسیکلت و دوچرخه در محدوه طرح ترافیک مشهد ممنوع شد
رییس پلیس راهور خراسان رضوی تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 22 October 2015
سرهنگ حمیدرضا گرایلی اظهار کرد: مانند سنوات گذشته، پلیس رضوی با آمادگی کامل و نیز با بهره‌گیری از اتمام توان خود در دهه اول محرم، اقدامات خود را برای روان‌سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: از ساعت 6 صبح روزهای تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم در مسیر میدان توحید، میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج، تقاطع دانش به طرف حرم مطهر رضوی، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و تقاطع زرینه، میدان گنبد سبز، میدان 17 شهریور به سمت حرم مطهر رضوی مسدود خواهد بود.

گرایلی در خصوص محدودیت توقف، گفت: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر رضوی، روگذرهای نواب، شیرازی، طبرسی، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر، خیابان شهید رجائی حدفاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا، خیابان آیت‌الله بهجت تا تقاطع زرینه، خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی تقاطع گمنام تا حرم مطهر از تقاطع دانش تا حرم مطهر، طول خیابان شهید اندرزگو و حریم مجموع تقاطع‌های موجود مسیر تا عمق 50 متری ممنوع و از ساعت 24 شب تاسوعا و عاشورا پاکسازی خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تردد هرگونه موتورسیکلت و دوچرخه در محدوه طرح ممنوع است و جهت رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری، اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیرها و خیابان‌های مجاور آماده ارائه سرویس خواهند بود.

وی به شهروندان توصیه کرد: عزاداران سعی کنند بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس‌ها استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو را در خیابان‌های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کنند و به هنگام اتمام مراسم عزاداری، از عجله و شتاب خودداری کرده و با آرامش و حوصله محل را ترک کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار