دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: 2 بانوی تیرانداز کرمانشاهی دهم آبان ماه برای کسب سهمیه المپیک ریو به کویت اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 22 October 2015
دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه گفت: ۲ بانوی تیرانداز کرمانشاهی دهم آبان ماه برای کسب سهمیه المپیک ریو به کویت اعزام می‌شوند.

آرش نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از ۱۰ تا ۲۲ آبان ماه به میزبان کویت برگزار و تیراندازان برای کسب آخرین سهمیه المپیک ریو گرد هم می آیند.

نیکبخت از حضور ۲ بانوی تیرانداز کرمانشاهی در آخرین عرصه قدرت نمایی کسب سهمیه المپیک خبر داد و گفت: لعیا محمدی  در رشته تپانچه به نمایندگی از این استان و در ترکیب تیم ملی اعزام خواهد شد.

وی مریم سلیمی تیرانداز کرمانشاهی را از دیگر از نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک  نام برد و گفت: این بانوی ورزشکار نیز در رشته تفنگ شلیک می‌کند.

نیکبخت بیان کرد: این رقابت‌ها آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای تیراندازان است و برترین‌ها جواز حضور در المپیک ریو را بدست می آورند.

دبیر هیئت تیراندازی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: نمایندگان این استان با توان بالا به این رقابت‌ها اعزام و به یاری خداوند از مدعیان المپیک خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار