معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبایی پسران و دختران، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 09 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن اسدی در نخستین نشست ستاد اجرایی استانی المپیاد آموزش هنر اظهار کرد: اولین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی، سینمایی آغاز به کار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته های هنری است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: این المپیاد در دو بخش در نظر گرفته شده است بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی شامل گرافیک نقاشی و طراحی، هنرهای نمایشی و موسیقی شامل موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی است و همچنین بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویانمایی، سینما و نمایش خواهد بود.

جزئیات فراخوان این لیگ هنری به زودی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبای پسران و دختران استان ایلام ابلاغ شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار