فرمانداری ویژه دهلران گفت: از ۲۳ اسفند ماه پارسال تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳تعداد ۹۹هزار و ۵۰۰نفر از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی روز چهارشنبه ، با اشاره به تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان، اظهار کرد: ۳۴ هزار و ۳۸۴ نفر نیز در این مدت در شهرستان اسکان داده شد.

فرماندار ویژه دهلران و رئیس ستاد خدمات سفر در این شهرستان گفت: میزان بازدید از اماکن گردشگری شهرستان امسال نسبت به مشابه سال قبل ۴۴درصد و میزان اسکان هم اسکان ۷ درصد افزایش داشته است.

صادقی با بیان اینکه علت افزایش بازدیدها، هوای معتدل شهرستان و تنوع جاذبه‌های گردشگری بوده است، افزود: بیشترین بازدیدها از جاذبه‌های شاخص طبیعی مانند مجتمع تفریحی آب‌درمانی سرگرو (آبگرم)، مجتمع تفریحی دویرج، کویر ابوغویر، قلعه باستانی شاخ و اماکن مذهبی شامل امامزاده سیدناصرالدین(ع)، امامزاده سید ابراهیم (ع)، امامزاده سید فخرالدین(ع) و امامزاده سید ابراهیم قتال(ع) بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در این شهرستان تا کنون ۳۴ هزار و ۳۸۴ نفر نیز در اماکن اقامتی، بوم‌گردی، هتل‌ها، مهمانسرای ادارات، زاِئرسرای اماکن مذهبی، خانه‌های مسافر و مدارس اسکان داده شده است.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: در شهرستان دهلران حدود ۴۰۰ اثر طبیعی، تاریخی و گردشگری ثبت شده است.

وی به فعالیت چهار واحد بوم گردی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این واحدهای بوم گردی در بخش‌های زرین‌آباد، مرکزی و موسیان فعالیت دارند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار